• Сподели на:

Кое е најдоброто време за вежбање?

___

Кое е најдоброто време за вежбање? Ако одговоривте “, во секое време можам да си го довлечкам задникот во теретана”, тоа не дека не е точно, но вашето тело реагира на вежбите поинаку во текот на денот. Со оглед на тоа колку бурен може да биде живот, има смисла да го поминете секој слободен момент во вежбање.

Ние  ќе ви помогнеме да испланирате вашиот тренинг врз основа на придобивките што сакате да ги добиете и времето што го имате.

woman-doing-excersises

Ако имате планирано стресен состанок…
Вежбајте пред состанокот. Триесет минути вежбање со умерен интензитет може да ја намали физиолошката реакција на стресот на вашето тело. Исто така го поттикнува вашиот мозок да се исклучи и да не одговара на стресот. Ефектите ќе се чувствуваат околу 15 минути откако ќе заврши тренингот.

Ако имате проблеми со спиењето…
Направите ја вистинската вежба пред спиење. Може сте слушнале дека интензивно вежбање пред спиење прави потешко да заспиете, но според новиот извештај од National Sleep Foundation, луѓето кои вежбаат во било кое време од денот или ноќта имаат подобар сон.

 

Ако сакате да се спречите повреда …
Целите на раните вечерните часови. Склони сте кон повреда на мускулите, болка, или истегнати глуждови? Подобро да почекате и да вежбате после работа. Во почетокот на денот кога вашата природна температурата е пониска , “вашето тело не е нужно подготвено да скокне од кревет и да вежба, па можеби ќе бидете повеќе склони на повреди.
Ако сакате да се намалите килограми …
Вежбајте пред појадок. Зголемите го согорувањето на мастите така што ќе ја посетите теретаната наутро. Луѓето кои трчаат пред појадок согоруваат околу 20% повеќе масти во споредба со тие кои прво појадувале.


Оставете коментар

___