• Сподели на:

Храна која ја зголемува енергијата и концентрацијата

___

Ова е листа на намирници која може да ви помогне конечно да го добиете унапредувањетоJ

Без разлика дали ве чека важен ден на работа или пак претходната ноќ сте заглавиле на забава и малку сте спиеле, овие намирници ќе ви помогнат да бидете полни со енергија.

voda

Вода

Чувствувате дека вашиот мозок се успорил? Ако претходната ноќ сте консумирале алкохол, тогаш тоа е причината. Мозокот се состои од 80% вода, а за алкохолот е познато дека го “суши” организмот. За да ја исправите грешката и забрзате мозочната активност, консумирајте поголема количина вода.

losos

Лосос

Добро подмачкајте го вашиот мозок DHA (докосаексаеноичната киселина), тип омега–3 заситени масни киселини. Одличен извор на оваа многу корисна супстанца е рибата, особено лосос. Една порција може значително да го подобри вашето памтење, но и да ја зголеми способноста на решавање на проблемите.

jajca

Јајца

Појадокот сам по себе е многу важен за правилно функционирање на мозокот. Уште ако содржи едно варено јајце, никогаш повеќе нема да ви се случи да заборавите на состанокот или да испратите важен мејл. Јајцата полни со невротрансмитери, кои се важни за подобрување на меморијата.

caj

Чај

Опуштете се со чаша топол чај. Тој помага во одбрана на организмот од умор и ја зголемува концентрацијата. Ова особено важи за зелен чај, бидејќи е полн со антиоксиданси.

portokal

Портокал

Додека грицкате портокал за ужина, со леснотија ќе го решите проблемот кој ви ја попречува работата. Ова овошје богато со витамин Ц, ја зголемува менталната брзина и моторните способности.

crno cokolado

Црно чоколадо

Комплетно генијална намирница. Црното чоколадо го поттикнува хормонот на среќа што значи го подобрува расположението и ја ублажува депресијата. Со консумирање на една коцка црно чоколадо дневно може да ја подобрите менталната способност како што е будноста, концентрацијата и помнењето.

musli

Мусли

Овесот може да делува како природен хипнотизер, но, исто така, може да ги избистри вашите мисли! Тој е одличен извор на цинк и ја зголемува концентрацијата и помнењето.

spinach

Спанаќ

Не дозволувајте вашата интелигенција да опаѓа со годините. Витаминот К во лиснатиот зеленчук ги штити мозочните функции, затоа фрлете се на овие зелени листови што е можно поскоро.


Оставете коментар

___