• Сподели на:

БРЗА ДИЕТА: намалете 2 килограми за 4 дена

___

Светските диетолози се се повеќе заинтересирани за моќните својства на ананасот. Во ова здраво јужно овошје се наоѓаат скоро сите витамини и 16 минерали, но и селен, супстанција која го успорува стареењето. Тајната на ананасот е во ензимот бромелаин, кој постигнува согорување на масти и го забрзува метаболизмот. Овој ензим за жал е многу осетлив на топлотата па затоа е најдобро да јадете свеж ананас кој, инаку, е многу побогат со ензими, овошна киселина и витамин Ц од конзервираниот. Ананасот ги исфрла течностите и отровните материи од организмот и плус го зајакнува, намалува вишок килограми и има само 65 калории во 100 грама. Иако во текот на диетите треба да се држите до планот на исхрана, ананасот можете да го јадете кога и да сте гладни.

 Brza dieta 2

План за исхрана

Доручек – овие четири дена обилниот доручек заменете го со чаша ананас.

Ручек – јадење со ананас

Вечера – супа од зеленчук со парче интегрален леб

Предлози за ручек

Салата со ананас и зелка

Потребно е: половина свеж ананас, 400 грама кисела зелка, 1 лажица сончоглед

Подготовка: Ананасот пресечете го на мали парчиња. На загреано масло продинстајте за зелката, додадете го ананасот со 50 мл вода, готвфете го 10 минути па потоа оставете го да се олади.

Хранлива вредност: 260 kal, 7 g масти, 36 g јаглени хидрати

Купе со ананас

Потребно е: 4 парчиња црн леб, 40g намаз од лук, половина ананас, 1 лажица сецкани лешници.

Подготовка: Лебот намачкајте го со намазот, ставите преку ананас и преклопете го лебот. Посипајте со лешници.

Хранлива вредност: 240 kal, 12 g масти, 28 g јаглени хидрати

Филе Карибик

Потребно е: 150 гр свински филети, 1 лажица масло, сол, кромид, 1 чесле лук, пола лажица цимет, бибер, пола лажица сецкана мајчина душица, 100 гр домати, половина банана, 3 парчиња ананас, пола лажица путер.

Подготовка: Месото испечете го во масло, посолете го и извадете го. Продинстајте го лукот со цимет и бибер, додајте мајчина душица и исечен домат. Направете пире, додајте 250 мл вода и гответе го околу 10 минути. Во тоа додајте го месото и оставете го да одстои 20 минути. Оцошјето испечете го на масло и додајте го на месото.

Хранлива вредност: 365 кал, 14 g масти, 20 g јаглени хидрати.

Brza dieta 3

Ражњичи со ананас

Потребно е: 10 гр ананас, 25 гр шеќер, 150 гр свински филети, пола лажица црвен пипер, пола лажица путер, сол и бибер, кари, 50 мл бело вино, 20 мл слатка павлака.                                         Подготовка: Исецканиот ананас посипете го со шеќер и оставете го половина час. Месото исецкајте го на мали парчиња и премачкајте го со црвен пипер и заедно со ананасот наредете го на стапче. Испечете го на путер, зачинете и извадете го. Во сокот кој останал додадете вино, слатка павлака и зачините со бибер и кари.

Хранлива вредност: 385 кал, 8 g масти, 34 g јаглени хидрати


Оставете коментар

___