• Сподели на:

За зафатени луѓе! Лесни вежби за рамен стомак!

___

Ако сте “преплавени” од обврски и немаате многу време за рекреација, тогаш издржливост вежбите се идеални за вас. Можете да ги правите секој ден дома и ќе ви одземат само пет минути.

Ќе ги зајакнете мускулите на рацете, нозете и стомакот, секоја вежба е од 30 до 60 секунди, што значи дека нема да добиете болки во мускулите.

Вежба 1

Легнете на подот, нозете да се усогласени со телото, ставете ги рацета спрема рамената. Потпрете се на подлактиците и нозете, па останете во таа позиција 30 секунди.

Вежба 2

Земете длабок здив, се релаксира телото, но во исто време подигнете ги  рацете и нозете, потпирајќи се само на стомакот. Ова е одлична вежба за зајакнување на мускулите на грбот и истегнување на рбетот.

Вежба 3

Повторно отслонете се на лактите, само што овој пат подигнете ја левата рака (или десна), се потпираате на десната рака (или лева), По 30 секунди, вратете се на почетна позиција и заменете ги рацете.

Вежба 4

Најтешката, потпирајќи се на страничниот дел од телото. Свртете се странично, потпрете се на подлактицата и подигнете го телото. Останете така околу 30 секунди, па потоа променете ја страната.

 


Оставете коментар

___