• Сподели на:

Цврст и подигнат задник: Потребни се само три минути на ден за три вежби!

___

Овие три едноставни вежби за согорување на мастите и обликување на мускулите ќе ви одземат само три минутина ден, а со помош на нив ќе можете брзо да го затегнете вашиот задник.

За ова минимално вежбање едноставно немате изговор – потребно е да издвоите само 3 минути на ден и малку простор во дневната соба, а вежбите за убаво обликуван задник можете да ги направите додека ја гледате вашата омилена ТВ серија.

Прва вежба – 1 минута

Застанете пред задниот дел од столчето, со едната или девете раце потпрени на задниот дел од столот. Пренесете ја тежината на телото на левото стапало, вдишете и со издишување исправете ја десната нога зад себе што повеќе можете без да го свиткате грбот. Задржете ја во таа положба една до две секунди. Вдишете и симнете ја ногата. Повторете ја вежбата по 30 секунди за двете страни.

Втора вежба – 1 минута

Ставете ја левата рака на стол како поддршка. Нозете треба да ви бидат еднакви на колковите. Пренесете ја тежината на телото на левото стапало. Со издишување подигнете ја десната нога високо колку што можете на десна страна. Задржете секунда, две. Повторувајте ја вежбата по 30 секунди за секоја страна.

Трета вежба – 1 минута

Најобична вежба чучњеви, одлични за обликување на мускулите на задникот. Важно е само правилно да ги изведете. Стапалата се во ширина на рамената. Полека симнувајте го задникот како да сакате да седнете, колку можете, а да не ги подигнете нозете од подот. Исто така, колената не смејат да ја преминат линијата на пратите на нозете. Грбот исправен, а погледот напред.

 

 


Оставете коментар

___