• Сподели на:

5 вежби за стомак

___

1. Држење на подлактица или на англиски “plank”. Вежба која во исто време ги активира мускулите на стомачниот ѕид но кај многу луѓе и долниот грб. Вежбата се прави во три серии од 30 до 60 секунди.

2. Цели стомачни. Подигнување на телото во седечка позицја со благо кренати нозе е основна вежба за стомачни. Вежбата се прави во три серии од 15 до 25 повторувања.

3. Подигнување на нога. Вежбата се прави од 15 до 20 повторувања во три серии.

4. Дијагонала. Суштината е да ги координирате движењата на лактот и коленото од спротивната страна на телото. Практично со секоја контракција го ротирате своето тело додека нозете се поставени под 90°. Вежбата се прави во три серии по 30 повторувања.

5. Кратки контракции. На прв поглед изгледа дека е најлесна вежба, но кога ќе почнете ќе сфатите дека ова е вежба која одлично ги активира стомачните мускули бидејќи ги изолира само нив. Вежбата се прави во три серии по 25 повторувања.


Оставете коментар

___