• Сподели на:

3 вежби за зацврснување на вашите мускули

___

1 .Во оваа вежба ги вклучувате рамењата, стомачните мускули, задникот и нозете. Раширете ги нозете, а во рацете земете мали тегчиња (за почеток од 500 грама). Потклекнете колку што можете повеќе и потоа вратете се во стоечка позиција, а потоа исчекорете со левата нога вртејќи го телото на десно и истегнувајќи ги рацете нагоре. Потоа повторете го истото, но со левата нога. Вежбата повторете ја 6 до 10 пати.

2. Застанете повторно со раширени нозе, земете тегчиња во рацете кои треба слободно да паѓаат покрај телото. Прво десната нога придвижете ја наназад, колку можете повеќе, а потоа придвижете ја нанапред и прекрстете ја колку што можете повеќе со левата нога. Вежбата повторете ја и со другата нога. Целокупно повторете ја вежбата 10 до 12 пати. 

3. Застанете со раширени нозе, со тегчиња во рацете. Подигајте ги рацете во висина на рамењата додека пробувате да клекнете само со левата нога. Повторете ја вежбата и со десната нога. Целокупно повторете ја вежбата до 12 пати.Застанете со раширени нозе, со тегчиња во рацете. Подигајте ги рацете во висина на рамењата додека пробувате да клекнете само со левата нога. Повторете ја вежбата и со десната нога. Целокупно повторете ја вежбата до 12 пати. 

 


Оставете коментар

___