• Сподели на:

Со вежбање ослободете се од болката во грбот

___

Доколку ве боли грбот или вратот, вие не морате повеќе да пиете лекови. За вас пронајдовме посебни вежби кои што треба да ги направите секое утро во период од пет минути и сигурно ќе се ослободите од болката засекогаш.

Застанете исправено и ставете ги рацете на колковите. Истегнете го вратот прво на едната, а потоа на другата страна. Повторете ја оваа вежба десет пати, а потоа со главата правете кружни движења во двете насоки. Ова ќе го релаксира вашиот ‘рбет.

Раширете ги нозете и ставете ги вашите дланки на задниот дел од главата. Се движите со вашите лактите наназад, така што лопатките на грбот да бидат што е можно поблиску една до друга. Потоа, поврзете го лактите колку што можете повеќе пред лицето, така што ќе почувствувате јако затегнување во грбот. Оваа вежба ќе ви ги релаксира рамената.

Легнете на грб, соберете ги нозете, собрани во колената, подигнете ги до градите и фатете ги со рацете за вашата глава да биде поблиску до колената. Грбот треба да биде со целата должина на подот. Издржете неколку секунди во оваа позиција, а потоа релаксирајте се. На овој начин ќе го релаксирате вашиот грб.

Застанете, така што целото тело треба да биде совршено исправено. Рацете подигнете ги што е можно повисоко, па брзо спустете ги покрај телото. Повторете ја оваа вежба осум пати, бидејќи со неа го истегнувате целото тело.


Оставете коментар

___