• Сподели на:

Јадете ги овие 6 намирници и ќе бидете здрави

___

Храната не е само гориво кое ни ја стопира гладта. Таа се состои од работи важни за одржување на оптималното здравје и врвни изведби кај спортистите и рекреативците. Постојат 6 врсти на храна.

1. Јаглени хидрати – тие се извор калории од шеќерот кои ги храни мускулите и мозокот. Тие се главен енергетски извор за силен тренинг.

2. Масти – се извор на енергија која се ослободува најмногу во активности со низок интензитет и долготрајни активности.

3. Протеини – се важни за обнова во изградбата на мускулите, црвените крвни зрнца, косата и други ткива и за синтеза на хормоните.

4. Витамини – се метаболични катализатори кои ги регулираат хемиските реакции во внатрешноста на телото. Тука спаѓаат витаминот А, витаминот В- комплекс и витамините C,D,E и К.

5. Минерали – се елементи кои се добиваат од храната и кои на различни начини помагаат во изградбата на телесната структура и регулација на телесните процеси.

6. Вода – е важна супстанца која ја чини 60-70 проценти од телесната тежина. Таа ја стабилизира телесната температура, ги пренесува хранливите работи и остпадните продукти од зрнцата. И аа нема енергетска вредност.

 


Оставете коментар

___