• Сподели на:

Еве неколку совети за здраво слабеење

___

5 важни ставки кон кои треба да се придржувате ако сакате да намалите килограми…

Најголемиот дел од луѓето кои држат диети набрзо повторно се соочуваат со вишок килограми и се враќаат на стандардниот начин на исхрана. Значи, што е она што мораме да направиме за да ја постигнеме саканата килажа? Најважно е да сакате да внесете промени во својот живот. Заменете ги старите лоши навики со нови и здрави.

Ви ги претставуваме петте главни фактори кои ќе ви помогнат на здрав начин да ја постигнете саканата килажа.

  1. Вежбање

Секојдневната физичка активност согорува калории и ствара мускули, а во исто време прави да изгледате и да се чуствувате подобро. Дури и шетањето на кучето или возењето на велосипед до школо или продавница можат да направат видлива разлика. Доколку сакате да согорите повеќе калории зголемете го интензитетот на активности, а можете да почнете и со некои малку посилни вежби кои ќе ви помогне при обликување на мускулите.

  1. Намалете го времето кое го поминувате пред телевизорот

Еден од најголемите непријатели на непосакуваните килограми е всушност телевизорот. А наместо која било врста на физички активности, поголемиот дел ќе изберат да одмараат пред телевизор. Во оваа категорија спаѓаат и времето кое го поминувате пред компјутер, користење на мобилен телефон и играње на видео игри. Ограничете ги овие активности на помалку од два саати дневно, па дури и наместо тоа одете со друштво во трговскиот центар, секако ќе бидете поактивни и покорисни.

  1. Водете сметка за големината на порцијата

Порцијата храна обично е поголема отколку што би требало да биде, а тие екстра калории кои ги внесуваме логично, водат кон гојазност. Уште еден важен фактор кој навистина влијае на добивање на килограми е внесувањето на напитоци со голема количина на шеќер во организмот. Значи одлучете се за помала порција, доколку сте во ресторан добро е дури порцијата да ја поделите на два дела, трудете се да го намалите внесувањето на сокови и останати засладени напитоци на минимум и почесто одлучувајте се за вода.

  1. Секојдневно јадете овошје и зеленчук

Овошјето и зеленчукот претставува многу повеќе од витамини и минерали. Тие се полни со влакна, а како такви брзо ќе ве заситат. Со самото тоа организмот ќе побарува помала количина на храна.

  1. Не прескокнувајте го појадокот

Доручекот е оброк кој го покренува вашиот метаболизам, ги согорува калориите и ви дава енергија за сите активности кои ве чекаат. Луѓето кои го скокнуваат доручекот во текот на денот ќе осеќаат поголема глад, поради што често доаѓа до прејадување, а со самото тоа допрекумерно внесување на калории во организмот. Всушност, према некои истражувања, лушето кои го прескокнуваат доручекот обично имаат поголем индекс на телесна маса од луѓето кои доручкуваат.


Оставете коментар

___