• Сподели на:

3 Врсти на тестенини кои можеби не сте ги пробале

___

Тестенини без глутен

Бенефит за здравје.

Целијакија – осетливост на глутен во храната е болест која е во голема експанзија. Единствен лек за оваа болест е потполно отстранување од исхраната на намирници со глутен.

Добро иде со било кој сос кој ви е дозволен според режимот. Во понудата на безглутенска храна има неколку врсти на сосови од маслинки и печурки.

Интегрални тестенини

Бенефит за здравје

Намирниците од целосни зрна помагаат за телото да се бори против процесот на запаление, кои се тесно поврзани со кардиоваскуларните заболувања и дијабетес, според најновите студии на Journal of Nutrition.

Добро иде со сосови од месо. Интегралните тестенини имаат посебен вкус кој потсетува на орасни плодови што добро се вклопуваат за богати сосови. Исто така можете да го нагласите вкусот со комбинирање на путер, црн бибер и пармезан.

Совет за готвење – Обратете внимание на тоа дека е неопходно вакви тестенини мораат да бидат добро извриени. Во упатствата на кутијата често го подценуваме колку време е потребно за тестенините вистински да се сварат. За права мекост, може ќе бидат доволно дури и 10 минути отколку што пишува на кутијата.

Тестенини од ориз

Бенефит за здравје

Имаат мал процент на масти и голема содржина на јагленихидрати, така обезбедува на телото доволно енергија. Исто така, овие тестенини се добри благодарение на интегралниот кафен ориз кој е исто добар извор на аминокиселини.

Добро oдат кога ќе се искомбинираат со разни сосови, во салати но на јапонски начин – во тамари сос со васаби.


Оставете коментар

___