• Сподели на:

Ве мачи салото на стомак ? Еве решение за вас !

___

Многу од вас сонуваат да имаат рамен стомак, но и покрај правилна исхрана, ригорозни диети и исцрпувачки вежби, не успевате да ги добиете саканите резултати. Почитуван фитнес тренер од Лондон ги претстави четири едноставни совети кои можат да им помогне на сите во борбата со несаканте вишок килограми на стомакот.

Избегнувајте бел леб и тестенини

Иако белиот леб и тестенините се богати со лесно сварливи јаглено хидрати, тоа не значи дека тие треба да се конзумираат. Белиот леб содржи голема количина на глутен и шеќер, што предизвикува ненадеен шок на шеќерот во крвта. Јадате тост или непреработени јаглени хидрати како што се црн леб со цели зрна, овошје или зеленчук. Тие ќе ви дадат чувство на ситост и шеќер.

Правете вежби за целото тело

Најважно е да се фокусирате на вежби прилагодени на целото тело, а не само на оние кои влијаат на одредени региони. Колку повеќе мускулите ќе активирате, толку повеќе калории ќе согорите, ова правило важи и кога станува збор за вишокот тежина околу стомакот.

Интензивни тренинзи

Канадска студија покажа дека ефикасни резултати во топењето на мастите во абдоминалниот предел обезбедува интензивниот тренинг, во кој акцентот е ставен на кратки интервали и кратки паузи, наместо  континуирано вежбање.

Истражувањата покажаа дека најдобри ефекти се постигнуваат со сесии составени од помали серии на вежби и со помали интервали и одмор помеѓу сериите.

Запишете ги чуствата

Водење на дневник и пишување на чувствата откако ќе внесете одредена храна во вашето тело, може да ви помогне да се разбере она што му треба на вашето тело. Со овој метод ќе се открие која храна може да ве направи да се чуствувате тешко, а од која ќе ви падне тешко. Различни видови храна поинаку влијаат на вашето расположение и нивото на енергија.

Со помош на овие совети ќе дојдете до рамен стомак.


Оставете коментар

___