• Сподели на:

Храна за деца

___

Газираните сокови и засладените пијалоци одамна се познат извор на шеќер, но едно ново истражување открива дека има доста и во храната која ја јадат малите деца. Многу родители не сфаќаат дека во храната без масти се става шеќер и дека не треба да купуваат нискомасни производи. Овие производи можат можби ви се протнале.
1. Нискомасен путер од кикирики
Производителите ја тргаат маста од путерот, а за да го надокнадат губитокот на вксу, ставаат шеќер во него. Маста која природно се наоѓа во путерот е здрава, па така држете се до регуларната варијанта на путер. Здрав путер ок кикирики содржи кикирики и малку сол.
2. Житарки за деца
Децата најчесто јадат житарки за доручек. Производи од нив, разни по облик, вкус и боја, се спремаат едноставно и брзо. Но некои житарици за деца содржат повеќе шеќер од оние за возрасни, а посебно чоколадните. Би требало да јадете житарки со најмногу пет грама шеќер по порција.
3. Замрзнато и конзервирано овошје
Шеќерот кој го внесувате од свежо овошје е добра работа, бидејќи со себе носи хранливи материи и влакна, поради што се осеќате сито. Конзервираното овошје има повеќе шеќер – посебно ако го купувате во варијанта на сируп.


Оставете коментар

___