• Сподели на:

Брза диета за елиминирање на масните наслаги од бутовите

___

Повеќето жени имаат проблем со масни наслаги во овој регион од телото, но експертите развија посебен вид исхрана и диети кои се посебно наменети за елиминација на вишокот килограми на посакуваните делови од телото!

Голем број жени имаат масни наслаги на бутовите, главно поради лоша генетска предиспозиција и дополнителни фактори како што се недостаток на физичка активност, лоша исхрана, работа која бара повеќечасовно седење, дехидратација на организмот и задржување на вишокот вода кои само дополнително го отежнуваат губењето на килограмите.

Мени за првите три седмици

Пред појадокот: чаша топла вода со лимонов сок

Појадок: омлет од 3 јајца со зеленчук и чаша природен сок од рибизла

Ужина 1: половина цитрон и чаша природен сок од рибизла

Ручек: 170g лосос, обарен аспарагус, салата од свеж зеленчук: рукола, домати и пиперки.

Ужина 2: една рака јаткасти плодови

Мини ужина: 1 јаболко половина час пред вечерата и чаша сок од рибизла

Вечера: чорба од блитва, 150gr. немасно црвено месо

По 3 седмици

Наутро веднаш по будењето напијте се чаша топла вода со лимонов сок.

Појадок: сок од свеж зеленчук, омлет од 2 јајца и парче младо сирење

Ужина 1: 150gr. јаболко, половина шолја немасен јогурт

Ручек: Чорба без тестенини и запршки. Свежа салата од целер, магдонос и домати.

Ужина 2: една рака јаткасти плодови

Мини ужина: 1 јаболко, кришка свеж ананас

Вечера: Варена риба со аспарагус (кој е природен дируретик, па помага во прочистувањето на цревата), свежа салата.

Во првите три седмици најдобро е да избегнувате производи кои во себе содржат шеќери, заситени масти, газирани сокови и слатки. Дозволени намирници за конзумација се: јајца, „посно“ месо (пилешко, мисиркино и телешко месо), риба, карфиол, брокули, кељ, блитва, природни сокови (без шеќери), од масла дозволени се: масло од гроздови семки и масло од ленено семе.

Иако изгледа како ригорозна диета, не е многу да се придржувате до оваа исхрана само 3 седмици. Истражувањата покажале дека луѓето кои ја држеле оваа диета изгубиле 20cm од обемот на бутовите.

Во другата фаза од слабеењето и понатаму се забранети шеќерите, алкохолните пијалоци, белото брашно и мрсната исхрана. Избегнувајте и преголеми количини на јаглехидрати, бидејќи тие и надвор од диетата не се многу здрави. Ако се одлучите, преминете на безглутенски производи.

Многу е важно да запаметите дека додека јадете никако не смеете да пиете вода, бидејќи ќе ги разблажите желудочните сокови и ќе го забавите варењето! Слабеењето ќе се забави во оваа фаза во однос на првите три седмици, но и понатаму ќе продолжите да ги губите килограмите.

Се разбира, како и при секоја диета пожелно е да се бавите со некој вид физичка активност.


Оставете коментар

___