Модната куќа Fendi одсекогаш била синоним за квалитет,традиција, експериментирање и креативност во областа на модата.
Кампањата наFend i за пролет /лето 2016 е за почит. Оваа колекција е симбол на луксуз и слоевитост, изградена синергија на експериментирање .
Експлозијта од цвеќиња претставена во комбинација на кожа, крзно и природни материјали. ,,Расцветаните” кратки фустани, јакни, чанти, додатоци и обувки не се премногу ,,детски” за Fendi силните жени.
Моделите на оваа колекција во комбинација со добра шминка и фризура, создадоа низа спектакуларни и феноменални фотографии. Оваа кампања ја претстави својата популарна редизајнирана Fendi чанта Peekaboo , во својата редизајнирана мини верзија, како и микро изданието на моделите By the Way, Micro Baguette и новата верзија на Dotcom , Lei i Baguette во мини изданија.
За Fendi капмањата пролет/лето 2016: ,, Одбарав да експериментирам со преголеми графички цвеќиња, кои претставуваат нова верзија на контраст и женственост во женската мода. Еди и Ванеса се типични девојки за оваа колекција, најдобро може да ја претстават колекцијата , така што многу жени да би можат да се поистоветуваат со нив” , вели вели дизајнерот Карл Лагерфелд.
Деликатес во комбинацијата со графички цвеќиња со типични Fendi манири, сместена е во експлозија од цвеќиња.






You must be logged in to post a comment Login