Во последниве недели, на виделина излегоа бројни извештаи за патоказот воспоставен од групацијата Volkswagen за електричните автомобили и, поконкретно, за промените во последен момент што би биле направени со цел да се прилагодат на најновите случувања.
Германската компанија излезе со соопштение во кое потврдува неколку прашања кои се одлучувачки во нејзината посветеност на електрификацијата.
Volkswagen директно и јасно посочи дека неговата фабрика во Волфсбург (Германија) ќе игра водечка улога во транзицијата кон одржлива мобилност. Затоа ќе биде претворен во нервен центар за производство на електрични возила со батерии. За ова ќе бидат издвоени значителни економски ресурси. Покрај тоа, потврдено е дека проектот Trinity не е во опасност.
На почетокот на 2025 година, марката ќе направи почетна инвестиција од 460 милиони евра во својот центар за производство на возила лоциран во Волфсбург. Томас Шефер, управен директор на Volkswagen, беше задолжен за публикацијата. Значителен дел од инвестицијата ќе се искористи за производство на новиот Volkswagen ID.3.
Процесот на сериско производство на новиот ID.3 ќе започне следната година, но зацртаниот обем на производство ќе се достигне дури во 2024 година, а зголемување на производниот капацитет се очекува во 2025 година. По лансирањето на фејслифтираниот ID.3, марката ќе се фокусира на нов компактен теренец кој исто така ќе се произведува во Волфсбург.
Техничката основа на новиот електричен SUV, кој ќе биде позициониран во гамата на Volkswagen како алтернатива на ID.3, ќе биде платформата MEB+. Компанијата официјално го објави доаѓањето на подобрена верзија на платформата MEB, уникатна архитектура за електрични возила со батерии.
Шефер истакна дека новата платформа MEB+ овозможува развој на електрични автомобили со подолг домет и исто толку важно со пократко време на полнење: „MEB сè уште има значителен потенцијал. Нашата амбиција е да ја подигнеме оваа платформа на следното ниво. За таа цел, инвестираме значителни ресурси во подобрување на оваа технологија. МЕБ+ не става во одлична позиција за наредните години“.
Кога новиот ID.3 ќе пристигне на пазарот и на сцената ќе излезе нов електричен SUV чие име се уште не е познато, Volkswagen ќе може да се фокусира на амбициозниот проект – проектот Trinity.
Неколку дена откако се дозна дека Volkswagen одлучил да го одложи лансирањето на електричниот автомобил Trinity., компанијата го потврдува неговото лансирање (без да наведе конкретен датум). Електричен автомобил кој ќе се базира на новата SSP (Scalable Systems Platform). Тоа ќе биде првиот електричен автомобил кој за прв пат ќе ја користи оваа архитектура.
