Без сомнение, и основната Ролс Ројс е повеќе од автомобил. Многу повеќе. Наречен е Royce Ghost и чини 273 000 евра, а го придвижува 6,75 V12 твин-турбо мотор со 571 КС и 850 Nm. Сите тркала се погонски, но и управувачки, а осумстепениот ZF менувач го надминува концептот на автоматско. Имено, системот ја следи положбата на GPS и, во зависност од конфигурацијата на патот, го избира оптималниот пренос. Да, пред свртувањето тој ќе се стави во пониска брзина.
По десет години истражување, пристигнува нова суспензија. Се прилагодува на конфигурацијата на патот снимен од камерите, а со тоа нуди и повеќе од она на што се навикнале оние што ја испробале воздушната суспензија на RR. И тоа е само почеток, бидејќи Royce Ghost нуди посебно искуство и во кабината. Зад автоматски управуваните врати лежи совршен луксуз на седан долг 5,546 мм, широк помалку од два метра.
И секој несакан шум е забранет во кабината. Доволно е да се каже дека вентилационите канали се дополнително полирани за да се направи протокот на воздухот апсолутно тивок. На крајот на краиштата, што да кажам кога Royce Ghost во својата мазност мораше да избега од серијата 7, чија основа ја користеше неговиот претходник. Дури и најблагородното БМВ веќе не е доволно, така што ова е основата на Фантомот, т.н. Архитектура на луксузот. И така нека остане.
