Производителот ја откри внатрешноста на кросоверoт пред неговата официјална премиера на 18 април, а промените се веднаш видливи.
Taycan го воведе Porsche во иднината, а сега Cayenne оди по неговите стапки. Иако ќе треба да почекаме уште неколку години за да го видиме електричниот Cayenne, производителот ја откри внатрешноста на редизајнираниот кросовер пред неговата официјална премиера на 18 април.
Промените се веднаш видливи бидејќи редизајнираниот Cayenne усвои целосно нова 12,6-инчна дигитална инструмент табла. Се одликува со до седум различни дисплеи кои се движат од минималистички мерачи до достапен дисплеј за ноќно гледање.

Во средината е 12,3-инчен инфозабавен систем, кој има Android Auto и Apple CarPlay, како и Apple Music и Spotify интеграција. Системот има и нова видео функција во автомобилот, која им овозможува на патниците да гледаат видеа од Screenhits TV кога возилото е паркирано.Porsche продолжи да споменува „нови начини“ на интеракција, како што е користењето на Siri за контрола на функциите на возилото.

Најзабележлива промена е додавањето на дополнителен екран од 10,9 инчи за патниците. Екранот е интегриран во контролната табла пред патникот и му овозможува да го контролира системот за навигација.Сепак, екранот е првенствено фокусиран на забава и патниците на предните седишта можат да го користат за гледање видео содржини.За да се спречи одвлекување на вниманието на возачот, „единствениот филтер на екранот“ ги спречува да гледаат во тоа што го гледа патникот.

Иако е понапреден од порано, сепак има голем број аналогни контроли и тие се ставени на дофат на возачот. Новото копче за стартување на моторот се наоѓа лево од воланот, додека минималистичкиот менувач се наоѓа десно.

Менувачот порано се поставуваше на централната конзола, а неговото преместување ги ослободи дизајнерите повторно да го откријат просторот. Сега располага со минималистички контроли за климатизација, кои комбинираат аналогни и дигитални елементи со „софистициран дизајн на црн панел“. Има и „копчиња“ чувствителни на допир, физичка контрола на јачината на звукот и дополнително складирање.

Воланот е позајмен од 911 и има понаменски дизајн. Има наменски избирач на режими кој нуди лесен пристап до поставките Normal, Off-Road, Sport и Sport Plus. Возачите ќе најдат и редизајнирана рачка што ги контролира системите за помош на возачот.

Последно, но не и најмалку важно, Cayenne нуди побрзо полнење. Сепак, не зборуваме за plug-in хибридни варијанти бидејќи кросоверот има нов безжичен полнач за паметни телефони со моќност од 15 W.
