ЕЛЕКТРИФИКАЦИЈАТА како главен тренд во автомобилската индустрија со себе носи некои нови приоритети кои бараат најдобри можни иновации.
Еден од таквите приоритети е аеродинамиката, која директно влијае на потрошувачката на енергија за движење, а со тоа и на самиот опсег. Понекогаш решенијата се едноставни, понекогаш многу сложени и скапи, а понекогаш и малку чудни.
Едно такво чудно решение наскоро би можело да понуди Porsche. Имено, тие се обидуваат да ја подобрат аеродинамиката на возилото со голем број методи, а еден од нив се вибрациите. Инаку, непосакуваниот феномен на движење на возилото низ воздухот сега може да стане решение за подобрување на аеродинамиката на возилото.

Затоа, истражувачите од Универзитетот во Штутгарт работат на вибрирачки автомобил. „Истражуваме дали е можно да се намали вредноста на коефициентот Cd во одредени точки од каросеријата на автомобилот со систематско воведување вибрации“, изјави професорот Андреас Вагнер, раководител на програмата за автомобилско инженерство на универзитетот. „Ако внесете пулс во протокот на воздух околу автомобилот користејќи го звучникот, тоа може да влијае на неговото одвојување кога е под напон“.
Во исто време, Porsche поставува услов, а тоа е генерираниот звук и вибрации да не ја оштетат конструкцијата на возилото и чувството на возење. Затоа, патниците не смеат да го слушнат овој звук пред овој метод да се примени на сериските автомобили. Дотогаш, Porsche ќе работи на активните елементи на аеродинамиката со незаменлива употреба на CFD пред вистинската верификација во ветерниот тунел, исто како што тоа е случај со, на пример, бродовите.
Во секој случај, постојат бројни методи со кои може позитивно да се влијае на аеродинамиката. „Добра Cd вредност може да се постигне на различни начини. Ако, на пример, сакате да го оптимизирате задниот дел, можете да ја промените висината на задната врата и дифузорот во шасијата“, вели Марсел Штрауб, главен инженер за аеродинамика и термички процеси во Porsche Engineering.
