Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Ducati Monster SP: Италијанците повторно составија чудовиште што ја крева границата…

Сега пристигнува со помала тежина, прилагодлива суспензија, подобрена електроника и систем за сопирање и само во црвено-црна комбинација.Пред 30 години Ducati на саемот во Келн се појави со неконвенционален мотоцикл. Тоа беше првото Ducati Monster, модел кој ја роди идејата за спортски велосипед без многу украси и оклоп, но доволно силен и способен да заведе на прв поглед.

Беше препознатлив по тркалезното предно светло, но и по механиката видлива во детали – вклучувајќи го и двоцилиндричното срце обесено на решеткаста рамка направена од челични цевки. Токму цевчестата рамка стана еден од карактеристичните елементи, но и причината поради која последната генерација на Monster беше добредојдена на нож.Чудовиште без решетка не е чудовиште, коментираа обожавателите кои беа изневерени од одлуките на компанијата која користеше алуминиумски легури во производството на рамката.

Тоа што новиот Monster вози подобро, па и оние со помало искуство можат да го возат без преголем страв, малку ги смири духовите. Тимот од Borgo Panigale направи нов чекор во помирувањето со приврзаниците на традицијата во средината на септември, претставувајќи го Monster SP, ултра спортска верзија на неговиот иконски гол кој се истакнува по својата високотехнолошка содржина.

Новиот врвен модел од серијата Monster е развиен врз основа на последната генерација и го користи истиот двоцилиндричен мотор Testastretta 11°. L-twin со дезмодромска дистрибуција и 111 КС, но во новото издание е опремен со спектакуларни пригушувачи со потпис на Termignoni.

Клучниот чекор напред доаѓа од возењето велосипед, кој има вилушка Öhlins NIX30, целосно прилагодлива и 0,6 kg полесна од класичната. Задниот дел е Öhlins моно, а подолгиот удар го зголемува аголот на потпирање. Во исто време, намалените преноси на оптоварување поради спортска калибрација во споредба со стандардната верзија ги подобруваат динамичките квалитети на Monster SP.

Електрониката е темелно ревидирана, но и збогатена со дополнителна програма за возење за дожд. Системот за сопирање е подобрен со Brembo Style клешти и полесни прирабници од алуминиумски диск.

Литиум-јонската батерија носи дополнителна заштеда на тежина од околу 2 килограми во споредба со стандардниот модел и покрај новите елементи како што се амортизерите на воланот и минијатурното ветробранско стакло. Пневматиците Pirelli Diablo Rosso IV се дел од опремата, а спортската природа е нагласена со графиката инспирирана од фабричкиот Ducatis од Moto GP шампионатот.

Накратко

Покрај спектакуларните двојни придушувачи Termignoni, SP има и помоќни сопирачки Brembo Style

Под минијатурното, но елегантно ветробранско стакло се крие екранот на инструментот, каде што на возачот му се нуди мени со програма за возење збогатено со режими за побезбедно возење во дождливи услови.

Ducati ја олесни новата перо тежина со двонасочна влечка спојка, која се очекува да работи во совршена хармонија со веќе докажаниот менувач Quick Shift

Софистицираната Öhlins суспензија нуди повеќе опции за прилагодување и 10 mm повеќе патување со удари, што на крајот го подобрува управувањето со Monster за уште помоќни кривини.

Моторот и рамката се идентични со моделот Monster и Testastretta 11° обезбедува идентични перформанси, но електронските контроли се ажурирани за да одговараат на новиот Ducati Monster.

Прочитај

Green Tea

Овој моќен зелен, лиснат зеленчук е полн со витамини и минерали, а е најпознат по високите нивоа на железо, што се неопходни за целиот...

Fine Living

90-тите се вратија во декорот на домот, но сега во помодерна, елегантна верзија. Минимализмот, некогаш ладен и стерилен, сега доаѓа со природни тонови и...

Cotton Club

Во ноќ на голема напнатост на модната писта на „Victoria’s Secret“, Бела Хадид привлече внимание со својот жежок и никогаш подобар изглед. Кога се...

Green Tea

Витаминот Ц е еден од најважните хранливи материи, кој во нашето тело игра клучна улога во одржувањето на доброто здравје. Иако често се препорачува...

Advertisement