За разлика од неодамна претставениот DBR22, оваа убавица е наменета за јавен асфалт, но се уште е недостапна – целата серија е однапред распродадена.
И не зборуваме за мала серија од десет примероци, туку за респектабилна бројка од 249 примероци. А приказната е добро позната. V12 Vantage сега стана родстер, а како што сугерира името, под хаубата нема AMG V8, туку скапоцен камен со 5.2 V12.

Сега развива 700 КС и 753 Nm, погонот е на задните тркала, а менувачот е осумстепен автоматик од ZF. Совршената комбинација носи и одлични перформанси, 3,5 секунди за спринт до 96 km/h и максимални 322 km/h. Покрај стандардната шминка, на клиентите кои сакаат уште подобри перформанси им се нуди и задно крило, како и лесни (ковани) бандажи со дијаметар од 21 инчи.

А кога станува збор за масите, Астон Мартин овде вложи посебен напор. Затоа, нема недостиг на јаглерод, па на крајот V12 не е драстично потежок од моделот V8. Разликата е забележлива, но конечните 1855 кг се споредуваат со електричните спортисти како велтер-тежини.

На крајот на краиштата, задоволството што го пружа овој V12 во комбинацијата на отворен покрив и префинетоста на Aston е нешто што ретко кој може да го понуди. Да завршиме со информации за тоа како започнуваат првите испораки до крајот на годината.
