Љубезен возач и поддржувач на британската автомобилска индустрија (како и нејзиниот сопруг, покојниот принц Филип), на кралицата и беше дозволено да вози по автопатишта и споредни патишта без возачка дозвола како дел од нејзиниот кралски прерогатив. Како тинејџерка научила да вози и да поправа возила во Втората светска војна, за време на Територијалната служба за помошнци жени, како автомеханичар на камиони број 230873, а таа исто така можеше да се најде зад воланот на амбулантни возила и камиони.
Rolls-Royce Phantom IV State Landaulette

Државните посети на градовите обично ги покриваа Rolls-Royce со специјално тело, а Фантом IV Државниот Ландаулет на кралицата од 1955 година беше многу посебен. Принцезата Елизабета поседуваше 2 од 18-те автомобили, првиот шасија 4AF2, со каросерија Mulliner, а вториот, 4BP5, со каросерија Hooper. Една од двете во сериите на производство со автоматски менувач, користеше и моќен мотор според тогашните стандарди, а таа секогаш ги нарачуваше најмоќните верзии.

Имаше 5.675-литарски B80 линиски осум со 164 КС. Откако ѝ служеше на кралицата до 1959 година, автомобилот се чуваше во Кралскиот Мевс до 2002 година.
Вториот Phantom IV на нејзиното височество беше продаден на аукцијата на RM Sotheby’s во 2016 година, каде што постигна 800.000 фунти. Следеа серија подоцнежни фантоми – вклучувајќи го и Phantom V што го однесе новиот крал, Чарлс III, од Бакингемската палата еден ден по смртта на кралицата.
Renault Dauphine

Можеби контроверзно, кралицата доби Renault Dauphine од британско производство, кое и го подари претседателот на компанијата Пјер Драјфус. Иако таа го доби автомобилот, пастелно сино примерок со бели гуми и кожен ентериер, за време на нејзината обиколка на главната француска фабрика на Рено во Флин во 1957 година, автомобилот беше склопен во Актон, западен Лондон – 10 работници на Актон беа присутни на предавањето. а таа самата фабрика датира од 1926 година.
Vauxhall PA Friary Estate

Нарачана во 1961 година, за која се вели дека е омиленото возило на кралицата, нејзиниот PA беше претворен во 5-врати од Friary Motors од Бесингсток. Тој беше преработен од работилницата во Хемпшир врз основа на сопствениот дизајн и цртежи на Воксхал. Се смета дека околу 15 Friary PA преживеале од ограничена серија модифицирани автомобили. Кралицата имала и Ford Zephyr Mk2 shooting brake и неколку комби Granada Mk2.
Rover P5 и P5B

Да се поддржи сегашната влада и сегашниот монарх е вистинско признание за секој автомобил, како што е случајот со Rover P5B. Нејзиното височество чуваше два како лични автомобили (P5 од 3 литри е во музејот Сандрингам) и двата завршени во Arden Green и опремен со дискретно сино светло за безбедносните служби да можат да го идентификуваат автомобилот.Кралицата била заинтересиран за Rover V8. P5B („B“ за „Buick“ што покажува од каде потекнува алуминиумскиот V8) ги подобри перформансите на стариот P5, со 3-литарски вграден шест. Друг P5B, изграден во 1972 година, ја однесе Маргарет Тачер на нејзиниот прв состанок со кралицата како премиер во 1979 година и, како што производството заврши, владата ги купи последните неколку примероци за сопствена употреба.
Land Rover 110 V8

Односот на кралицата со „зелениот овал“ се прошири на службени и лични должности. Не само што се користеа специјалните серии, II и III за официјални настапи, туку и различни Land Rover со долго меѓуоскино растојание се појавија на кралските имоти, особено во Сандрингам.
110 V8 од 1983 година беше посебен, со твин-турбо 3,5-литарски V8. По 18 години беше отстранет, со 468.800 километри низ нејзиниот имот во Сандрингам од 80.000 хектари.Defender 110 V8 – беше ретка автоматска варијанта, вратена по неколку години во фабриката со услов за рачен менувач!
Пензионираниот дипломат, Сер Шерард Каупер-Колс, поранешен амбасадор во Саудиска Арабија, раскажа анегдота со тогашниот владетел, принцот Абдула. Кралицата беше негов возач, а принцот изрази загриженост за нејзината брзина и концентрација. Тогаш на жените им беше забрането да возат во Саудиска Арабија.
Daimler Double Six LWB

Долгото дружење на кралицата со Daimler (несомнено поттикнато од DE27 во кој таа возела со нејзината мајка како дете, а подоцна се возела и самата) дополнително се зацврстила во 1984 година, кога нарачала Double Six со долго меѓуоскино растојание за лична употреба.
Покрај сите опции, овој автомобил доаѓа со перница на задните седишта за да го одржува нејзиното куче поудобно, комбинација на безбедносни светла за да го заштити, заедно со сино идентификационо светло до ретровизорот и светла за магла. Автомобилот го задржала до1990 година, до кога имал повеќе од 12.000 милји (19.200 км), дополнителни 17.000 милји (27.200 км) беа регистрирани од другите членови на семејството и Кралската служба за безбедност. Потоа беше вратен на Jaguar, до 2010 година, кога беше продаден во приватни раце на аукција. Девет години подоцна, повторно беше на продажба. На аукцијата на РМ Сотби заедно со документацијата постигна 80.500 фунти.
Daimler Super V8 LWB

Во 2001 година, ретка варијанта на серијата X308 беше избрана за личен транспорт на кралицата – Daimler Super V8 со долго меѓуоскино растојание со 380 КС.
Јагуар го тестираше автомобилот 4.000 километри пред испораката, а автомобилот можеше да се пофали со неколку посебни карактеристики, вклучително и лизгачки потпирач за рака направен за да ја собере нејзината чанта. Претходно, 3-литарското купе на „Лагонда“ беше направено со поголемо од стандардното ретровизорче за да може кралицата да си ги провери капите.
Daimler, исто така, имаше инсталиран систем за да им помогне на безбедносните служби визуелно да го следат автомобилот: неонски сини светла за ретровизор, влошки за предни светла за магла, наизменични трепкачки фарови и задни светла.
Овој автомобил останал во кралската флота три години и поминал 17.600 километри, по што е вратен на Jaguar. Во 2013 година беше продаден од Historic Auctioneers за 45.360 фунти – многу повеќе од Daimler Super V8 LWB од 2001 година.
Државната лимузина Bentley

Меѓу возилата на кралицата (3 Rolls-Royce i 3 Bentley) беше радикално транспортно возило нарачанo.
Некои од неговите системи сè уште остануваат класифицирани, од безбедносни причини. Кога го користеше кралицата, го носеше нејзиниот грб на покривот и ја прикажуваше нејзината лична маскота на Свети Џорџ како го убива змејот. Две државни лимузини беа изградени за да го одбележат Златниот јубилеј на Нејзиното Височество во 2002 година; тие подоцна беа претворени да работат на биогориво.

Како и сите официјални државни автомобили,Bently има грб на покривот, а знаеме дека државната лимузина е оклопна, може да издржи експлозивни експлозии и има гуми отпорни на дупчење засилени со кевлар. Додека кралицата имаше тенденција да избира цивилни возила со највисоки спецификации за своја употреба, перформансите на државните возила со шофер беа генерално во различна лига.
Jaguar X-type Estate

Пораките на експертите во пабот до X-type на Jaguar – дека тоа е „Mondeo in drag“ – не стигнаа до Куќата на Виндзор. Кралицата очигледно го знаела своето наследство, што го намали процентот на делови што се пренесуваат на седум проценти. Покојната кралица имаше повеќе од еден караван од типот X, возејќи модели пред и пост-лифтинг околу замокот Виндзор и Големиот парк Виндзор додека престојуваше.
И двата автомобили од марката Јаguar на кралицата ја носеа регистарската табличка PYN 1F која првпат се појави на нејзиниот имот во Опел компјутер Cresta. Откако помина само 12.160 километри во нејзина сопственост, во 2016 година му припадна на лондонскиот дилер Флечдејл, кој продолжи да го продава автомобилот како караван од доцниот модел X-тип со мала километража по фејслифтинг.
Подоцна беше откриено дека новиот сопственик на автомобилот не бил свесен за неговото потекло, бидејќи платил 15.000 фунти за „како нов“ Х-тип.
Bentley Bentayga

Бидејќи долго време беше приврзаник на Land Rover, можеби не беше изненадување што кралицата поседуваше долга линија на Range Rover, вклучително и специјално изменета Landaulette со долго меѓуоскино растојание.
Она што предизвика поголемо неверување беше нејзината страст за тогаш необјавениот теренец на Bentley за 2015 година Bentayga. Производителот му позајми на Royal Household прототип за Нејзиното Височество да го тестира во Балморал.
Производителот на луксузни автомобили во сопственост на VW и сопственик на Royal Warrant бил воодушевен од нејзините откритија и договорил за неа да биде направена првата сериска Bentayga, како замена за Range Rover.

Bentayga им се придружи на специјално изградената државна лимузина и Mulsanne, означувајќи заминување од Jaguars, Rovers и Range Rovers во личната флота на кралицата Елизабета II.
