Сличноста со спортскиот Lotus е намерна, но приказната не застанува само на дизајнот.
Зад дизајнот на овој атрактивен електричен автомобил стои Џулијан Томсом, автор кој во својот опус го има Lotus Elises.Сосема доволно за автомобил чија основна цел е да промовира нова технологија.
А зад технологијата претставена од Nyobolt, акцент е ставен на елиминирање на еден од најголемите недостатоци, а тоа е долгорочното полнење на батеријата. Батеријата има капацитет од скромни 35 kWh, но тоа е доволно за опсег до 250 km. Сепак, најдоброто нешто е што батеријата се полни за точно 6 минути. И така 2000 пати без забележливо намалување на капацитетот, велат од Nyobolt.

Со цел да ја направат новата технологија интересна, тие го ангажираа Томсон, кој го дизајнираше Elise уште во 1994 година. Сега тој ја спакуваше новата технологија во сличен дизајн. Nybolt EV е далеку од реплика, па освен што е направен од јаглерод, овој автомобил е 100 mm поширок и 150 mm подолг од оригиналот. И монтиран е на бандажи од 19 инчи.
Дополнителна атрактивност е можноста за отстранување на покривните панели, а автомобилот доби камери и тип 2 конектор за полнење скриен во полначот Б. Масата на автомобилот наводно не надминува 1000 кг.

„Технологијата на Nyobolt му овозможува на овој автомобил да ги штиклира сите кутии што го направија оригиналниот Elise толку посакуван автомобил за возач со лојални следбеници, но тој е електричен. Овие две работи обично не одат рака под рака поради ограничувањата на тежината и батериите вели Алек Џонс од Калум.Интересно, ова не е прв пат Lotus да се користи како основа за промовирање на напредни електрични погони. Сега малку заборавениот прв модел на Tesla, оригиналниот Roadster, ја користеше основата на Lotus.
Саи Шиварди, извршен директор на Nyobolt, рече: „Отклучувањето на предизвиците со кои се соочуваат дизајнерите на електрични возила беше клучно за развојот на нашите револуционерни батерии со брзо полнење. Овозможувањето на лесно возило со брзо полнење не беше можно без да се загрози неговиот животен век, така што луѓето се потпираа на скапи и големи батерии во возилото. Со нашата уникатна технологија, постигнавме автомобил кој се полни за шест минути и развивме помали батерии кои можат да испорачаат повеќе енергија и полнење за помалку време.
Од компанијата велат дека технологијата е готова и ќе биде во производство следната година.

