Секоја чест за другите, но кога зборуваме за автомобили кои нудат бескомпромисни решенија во класата на оружје за тркачки патеки, британскиот Lotus одамна доминираше на врвот. Можеби на моменти не толку интересен бренд чија понуда не се менува драстично како што одминуваат годините, дефинитивно се подобрува во својата област со секоја нова изведба на докажани модели и покажува дека многу добро ја познава својата публика.

Публиката, која се чини дека секогаш бара повеќе, доби нова верзија на Exige за избор, а тоа е моделот Cup 380, кој засега во најголема мера флертува со тркачки автомобил, додека и покрај сите промени сè уште вози легално по јавните патишта. Се разбира, што е приказна за автомобил Lotus без да се спомене тежината, па да почнеме со тоа и да кажеме дека е 1057 килограми (без течности), а да додадеме дека во уште една многу важна област за Lotus, а тоа е аеродинамиката,ова e моделот koj покажува супериорни карактеристики во однос на другите перформанси. Ова најмногу се рефлектира во 43 проценти поголемата генерирана аеродинамична потисна сила (до 200 килограми) во споредба со Sport 380. Поради ова, максималната брзина малку трпи, која е 282 km/h, додека забрзувањето до 100 km/h е потребно 3,6 секунди.

На своето вообичаено место во средината, вообичаениот мотор за овој модел го најде своето место, а тоа е оригинален Toyota 3,5-литарски V6 мотор со суперполнач кој може да развие 375 КС при 6700 вртежи во минута и 410 Nm при 5000 вртежи во минута, а не е поврзан со ништо. но 6-брзински мануелен менувач.

Lotus ќе направи само 60 примероци од моделот Cup 380, кој во основа е базиран на верзијата Sport 380, а освен ексклузивноста и промените споменати погоре, ќе се обиде да ги придобие купувачите со поцврста шасија, прилагодливи амортизери Nitron и прилагодливи попречни стабилизатори на Eibach, заедно со титаниумски издувен систем кој како бројни композитни компоненти засилени со јаглеродни влакна има задача да ја намали масата. Промените овде вклучуваат поставување на бришачите на шофершајбната во вертикална положба за да се намали отпорот на воздухот, а тоа доволно говори за видот на клиентите што се насочени овде. Дополнително, Exige Cup 380 овозможува целосно исклучување на електронската контрола на стабилноста, но и остава можност со едно копче да се избере колку проценти (меѓу еден и дванаесет) на задните тркала е дозволено да се лизгаат.




