• Сподели на:

Најдобрата диета за љубителите на зеленчук: Здраво слабеење и ослободување од токсини

___

Зелената диета е наменета за оние кои не јадат месо, а би сакале да ги отстранат вишокот на килограми на здрав начин, без гладување. Имајќи во предвид дека се состои од овошје, зеленчук и интегрални житарици и е богата со витамини, минерали, влакна и други нутиенти, таа го ослободува организмот од токсини и овозможува здраво слабеење.

Секој ден се јаде по воглавно ист распоред, но многу е важно да се комбинираат различни намирници.

Откако ќе се разбудите: чаша овошен сок

Појадок: свежо овошје

Меѓуоброк: свеж зеленчук (салата), тост од интегрално брашно или супа, или чаша млеко

Ручек: свеж зеленчук, компири или ориз, или парче сирење

Вечера: мешана салата

Бидете внимателни во следните ситуации!

Компирот секогаш се јаде со салата. Овошјето не го комбинирајте со ништо друго, и никако не го јадете веднаш по некоја друга намирница. Јадете го исклучиво на празен желудник: по овошјето причекајте најмалку 30 минути, а по компирот и оризот, најмалку три часа. Исто така, млекото е посебен оброк, не смее да се меша со други намирници.


Оставете коментар

___