• Сподели на:

Како да се ослободите од болките во мускулите по вежбање?

___

ога нашите мускули се преоптоварени од вежбање, нашиот прв инстинкт е да посегнеме по лекарства за опуштање на мускулите и ослободување од болката. Но, постојат повеќе алтернативи кои ќе ви помогнат да се справите со болките во мускулите, без да користите лекарства. Пробајте некои од наведениве третмани за намалување на болката во мускулите и верувајте дека ќе почуствувате олеснување.

Растегнете се

По и пред вежбање, практикувајте растегнување на мускулите. Тоа ќе ви помогне да ја намалите тензијата во нив така што остатокот од денот ќе го поминете порелаксирано. А, исто така, со растегнувањето на мускулите делувате превентивно против натамошни болки и повреди при вежбање.

Мразот помага

Ладните облоги, исто така можат да помогнат да се справите со болните мускули. Ставајте ладни облоги на болните мускули во текот на наредните неколку дена, но внимајвајте да не го држите мразот подолго од 20 минути на едно место.

Топла купка

Наполнете ја кадата и во водата додадете два филџана јаболков оцет. Тој помага во опуштање на вашите мускули, а купката воедно и ќе ве релаксира. Исто така додавањето на масло од нане во бањата, доколку го имате при рака, може да го постигне истиот ефект.

Внесувајте течности

Течностите се важни и кога станува збор за болките во мускулите. Внесувајте најмногу вода, или пак други незасладени течности, како зелен чај, и тоа од 8 до 12 чаши на ден.


Оставете коментар

___