• Сподели на:

5 едноставни начини како да се ослободите од салото на стомакот

___

Вежбате три до четири пати неделно, не консумирате големи количини на јаглехидрати, сендвичите ги заменувате со салата, но никако не можете да се ослободите од салото на стомакот.

5-ednostavni-nacini-kako-da-se-oslobodite-od-saloto-na-stomakot-01.jpg

Можеби постои причина зошто останува вишокот сало на вашиот стомак…

Нутриционистот Мерилин Гленвил дава 5 причини зошто може и покрај сите напорни обиди сè уште да имате вишок сало на стомакот:

1. Воспаление

Ако и покрај сите вежби во теретана и различни диети, сè уште не можете да ослабете, можеби постојат воспалителни процеси во вашиот организам.

Гленвил вели дека масните клетки функционираат како жлезди – „создаваат хормони“ и други супстанци како и останатите жлезди во организмот.

Меѓу супстанците кои ги создаваат се и цитокините – супстанци кои влијаат на имуниот систем. Ако имате поголема количина на цитокини во организмот, започнува да се лачи и поголема количина на кортизол во организмот.

Поголемото лачење на кортизол во организмот предизвикува натрупување на дополнителни масни наслаги и така се вртите во круг.

Ако сакате да ги намалите овие воспалителни процеси морате да ги извадите од исхраната сите преработени намирници.

5-ednostavni-nacini-kako-da-se-oslobodite-od-saloto-na-stomakot-1.jpg

2. Среќен стомак

Во вашиот стомак имате „добри“ и „лоши“ бактерии, односно цревна микрофлора која влијае на тоа како целокупниот организам функционира.

Но, лошите животни навики можат да го нарушат балансот на микролората, а за да го ја вратите во баланс, морате да консумирате храна која е богата со влакна.

5-ednostavni-nacini-kako-da-se-oslobodite-od-saloto-na-stomakot-2.jpg.

3. Читајте ги етикетите со составот на производите

„Gluten free“, „sugar free“ и „low fat“ се натписи по кои многу често сме посегнувале во надеж дека ќе ни помогнат да ослабеме, но реалноста е дека токму таквите производи може да го предизвикуваат салото на стомакот.

Држете се до природните намирници и ќе забележите промена во вашиот изглед.

4. Сонот е екстремно важен

Целото општество спие помалку – од 1900-та година па навака, бројот на часови кои ги поминуваме во спиење се намалени од 9 на 7,5 часа.

Но, треба да имате на ум дека сонот е тој кој го одржува вашето здравје, преку него си ги полните батериите, а и си помагате во процесот на слабеење.

5-ednostavni-nacini-kako-da-se-oslobodite-od-saloto-na-stomakot-3.jpg

5. Магнезиум

Нашите заби, коски, мозок, срце и бубрези имаат потреба од магнезиум. Токму овој минерал го одржува здравјето на срцето, ни дава дополнителна енергија и го регулира нивото на шеќер во крвта.

Вклучете храна богата со магнезиум во вашата исхрана – повеќе зелен зеленчук, банани, кафеав ориз, јаткасти плодови и семки.


Оставете коментар

___