• Сподели на:

4 едноставни но ефикасни вежби

___

Главна причина поради која луѓето се откажуваат од вежбањето се резултатите. Ретко кој е трпелив да ги дочека резулататите.  Напорни тренинзи, а салото никако да почне да се топи, обемот никако не попушта. Но решението се крие во упорноста но и начинот на вежбање. 

Ви претставуваме 4 едноставни но далеку ефикасни вежби…

Дигање на тегови
Дигањето тегови или железна шипка под брадата е опасно за рамената бидејќи лесно може да дојде до оштетување на нервите во тој дел, а често предизвикува и појава на хематом. Наместо тоа е подобро да земете мали тегови во двете раце и да ги кревате странично.

Туркање со нозете
Вежбата е многу поефикасна само ако нозете се кренати нагоре наместо во иста линија со телото. На овој начин притисокот врз колената, половината и грбот е премногу силен поради тесниот простор.

Влечење тегови
За правилно да ја изведувате оваа вежба потребно е време и сила. Затоа не се форсирајте да ја правите уште на почеток. Ризикувате да ги повредите рамената, вратот, а често доаѓа и до оштетување на ушите. Ваквите ризици не постојат доколку истата вежба ја правите пред лице.

Трчање по подвижна лента
Трчањето по подвижна лента е прогласена за најлоша вежба. Подобро е истото да земете да го правите во природа отколку на справа. Многу лесно ќе добиете воспаление на глуждовите во делот кај стапалата, а истовремено ќе страдаат и колената. Многу подобро е да возите на велосипед.


Оставете коментар

___