• Сподели на:

Знаете ли дека предолгото седење го зголемува задникот?

___

Експертите во Тел Авив покажаа дека станиците на маснотиите растат кај луѓето кој поголем ден од денот седат, поради што длабоко во мускулните ткива создаваат слоеви маснотија. Проблемот е и во тоа што и поради долгото седење мускулите на препоните , страничните мускули на слабината, стануваат многу напнати, додека мускулите на задникот –глутеус максимус, глутеус медиус и глутеус минимус стануваат опуштени и слаби.

Секако дека освен недоволната физичка активност и претераното седење, лошата диета е исто така многу битен фактор кај дебелеењето.

Што можеме да направиме да го намалиме задникот?

Како прво треба да ги исфрлиме сите непотребни шеќери, слатки сокови, колачи, бел леб, бурек, пици и останати продукти кои во себе содржат огромни количини на јаглехидрати и маснотии а имаат малку протеини. Од друга страна, треба да пиеме многу вода, и ни суплементација со рибино масло, односно омега 3 масни киселини, нема да ни одмогнат. Сепак што се однесува до физичката активност, препорачано е барем 3 пати неделно да се одработи некој вид на тренинг- тенис или кошарка не се лош избор, бидејќи ги активираат глутеалните мускули. Во теретана вежбајте на справи кои го имитираат качување по скали, а добро ќе ви дојде и масажа на бочнослабинските мускули, кои можете да ги опуштите со ролање на тениско топче по препоните, велат експертите.


Оставете коментар

___