• Сподели на:

Еве како да се справите ако ве фати грч додека пливате

___

До грчеви во мускулите доаѓа во текот на ненадејно истакнување на стапалата. До тој проблем често доаѓа за време на пливањето, за разлика од останатите спортови, бидејќи стапалото е речиси секогаш под напор.

Постојат 3 основни причини поради кои доаѓа до грч во мускулите:

– премногу ниско ниво на електролити

– интензивен напор

– некоја медицинска состојба

Како да ги избегнете грчевите во мускулите?

Грчот во мускулите за време на пливањето е голем предизвик и најважно од сè е штом почувствувате грчење на мускулите, веднаш да престанете да го правите движењето што го правите во моментот. Во овој случај треба да престанете да пливате, што не е возможно.

Пливањето е еден од ретките спортови кои не дозволува да ја прекинете активноста, без оглед на грчот во мускулите. Затоа, направете го следново:

– Одржувајте се на површина на водата, истегнете се и масирајте го мускулот штом почувствувате грч.

– Колку можете побрзо излезете од вода.

– Ако грчот не ви помине за 5 минути, продолжете да го масирате местото.

– Не одете да пливате додека не ви помине грчот.


Оставете коментар

___