Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Green Tea

3 едноставни дневни навики можат да го намалат ризикот од срцев и мозочен удар

Три едноставни дневни навики или промени во вашата дневна рутина можат да го намалат ризикот од срцев удар и мозочен удар, откриле истражувачите од Универзитетот во Сиднеј. Многу различни фактори влијаат на ризикот од срцев удар, мозочен удар и срцева слабост, велат тие, а некои од нив вклучуваат избор на начин на живот на кој повеќето луѓе можат да влијаат. Овие клучни фактори вклучуваат подобрување на спиењето, исхраната и физичката активност, според нова студија објавена во Европскиот журнал за превентивна кардиологија.

Релативно малите промени гарантираат поздрав живот
Истражувачите од Универзитетот во Сиднеј, кои стојат зад новата студија, сакаа да испитаат како овие три фактори заедно влијаат на кардиоваскуларното здравје, откако претходните истражувања ги поврзаа со подобро здравје на срцето поединечно. Врз основа на анализа на 53.242 учесници, со просечна возраст од 63 години, податоците покажаа дека додавањето на 11 минути повеќе сон, дополнителни 4,5 минути умерена до енергична физичка активност и најмалку 100 грама повеќе зеленчук секој ден е поврзано со намалување од 10 проценти на ризикот од големи кардиоваскуларни настани, вклучувајќи срцеви удари, мозочни удари и срцева слабост, во текот на осум години.
Иако студијата не може да докаже причина и последица, податоците укажуваат на позитивна корелација помеѓу овие три однесувања и помал вкупен ризик – повеќе докази дека поздрав живот може да започне со некои релативно мали промени.

„Покажуваме дека комбинирањето на мали промени во неколку области од нашите животи може да има изненадувачки големо позитивно влијание врз нашето кардиоваскуларно здравје. Ова е многу охрабрувачка вест бидејќи правењето неколку мали, комбинирани промени веројатно ќе биде поостварливо и одржливо за повеќето луѓе во споредба со обидот за големи промени во животниот стил“, вели нутриционистот Николас Кемел од Универзитетот во Сиднеј.

Треба да се променат само три дневни навики

Податоците од студијата беа собрани со помош на носиви уреди (за спиење и активност) и прашалници (за исхрана). Истражувачите зедоа предвид голем број други влијателни фактори на ризик, вклучувајќи возраст, пол и навики за пушење и пиење. Ако сакате да се стремите кон нешто поголемо, оптималната комбинација на однесувања беше 8 до 9 часа спиење навечер, 42 минути или повеќе умерена до интензивна физичка активност дневно и малку подобра исхрана. Таа комбинација беше поврзана со намалување од 57 проценти на големи кардиоваскуларни настани во текот на 8 години следење, во споредба со најмалку оптималниот здравствен профил во студијата.

Умерена до интензивна физичка активност е нешто како брзо одење, качување по скали или носење товар по пазарување, на пример. Квалитетот на исхраната, во меѓувреме, беше рангиран врз основа на поголем внес на овошје, зеленчук, риба и интегрални житарки, и помали количини на преработено месо и шеќерни пијалоци.

Дури и скромните промени во однесувањето имаат придобивки за срцето.
Но, нашето здравје е комплексно, а трите фактори (спиење, вежбање и исхрана) исто така влијаат едни на други – добрата вежба може да значи подобар сон, на пример. Значи, новата анализа им дава на истражувачите некои корисни нови сознанија за тоа како овие променети, поздрави однесувања заедно влијаат на ризикот од болести.

„Планираме да се потпреме на овие наоди за да развиеме нови дигитални алатки што ќе им помогнат на луѓето да направат позитивни промени во животниот стил и да воспостават одржливи здрави навики. Ова ќе вклучува тесна соработка со членовите на заедницата за да се осигураме дека алатките се лесни за употреба и можат да ги решат бариерите со кои сите се соочуваме кога ги прилагодуваме нашите дневни рутини“, вели епидемиологот и главен автор на студијата, д-р Емануел Стаматакис од Универзитетот во Сиднеј.

„Дури и скромните промени во нашите дневни рутини веројатно ќе имаат кардиоваскуларни придобивки, како и ќе создадат можности за понатамошни промени на долг рок. Би ги охрабриле луѓето да не ја занемаруваат важноста на една или две мали промени во нивните дневни рутини, без разлика колку мали изгледаат“, повикуваат научниците.

Прочитај

Uncategorized

Овесна каша, мед и јаболков оцет можат брзо да го смират чешањето и црвенилото по каснување од комарец. Колку и да го сакаме летото,...

____celebrity

Пејачката Шакира синоќа настапи на финалето на Светското првенство, а во таа пригода носеше уникатен костим креиран од брендот Роберто Кавали. За оваа пригода,...

Life Story

Сè повеќе луѓе ја воведуваат оваа навика пред ручек. Високиот холестерол доведува до натрупување на плаки во крвните садови, што може да доведе до...

Green Tea

Ако се сеќавате на трендот „Моќта на шминката“ кој беше исклучително популарен пред една деценија, тогаш не ни треба многу убедување за трансформативната моќ...

Advertisement
grandpashabet   holiganbet   casibom   casibom