Имено, Европски научници ја зедоа врвната гума Goodyear EfficientGrip Performance 2, кинескиот производ Goodride SA37 Sport и германската преработена гума King-Meiler STREAX.
Димензиите се 225/45 R 17 W – гумите се дизајнирани за брзина до 270 км на час. На местото на тестот, тие на полигонскиот тест со малку напор ќе утврдат која гума е подобра.
Секако, не мора да бидете премногу паметни за да заклучите дека Goodyear ќе излезе победнички од сето тоа, но интересно е да се види како се снаоѓаа преостанатите две гуми.
Тестот е спроведен на новиот VW Golf, а веќе сопирањето на суво тло од 100 км на час до 0 км на час покажале мали разлики – гумата на Goodyear застанала на 36 метри, гумата Goodride 36,8 метри и King-Meiler STREAX 38,3 метри.
При сопирање на влажно тло (80-0 км на час), Goodyear (35,1 м) имаше најкратко растојание, а потоа следат Goodride (40 м) и King-Meiler (40,5 м).
Латералната издржливост била тестирана на едноставно влажно коло – е Goodyear повторно победник и го премина курсот за 14,33 секунди, по што следеше King-Meileсо 14,77 секунди, а трет е Goodride со 14,79 секунди.
На страницата за тестирање на аквапланинг (длабочина на вода 8 милиметри) Goodride неочекувано победи – со кинески гуми Голф изгуби контрола со 82,4 км на час, со гуми Goodyear резултатот беше 79,3 км на час, а со King-Meileсо 78, 2 км на час.
Во лабораторијата биле спроведени тестови за издржливост и брзина (270 км на час), а во последниот тест пукна гумата King-Meileсо.
Поради тоа, продажбата на овие гуми запре некое време. Експертите мораа да ја проверат причината за тоа.
Другите две гуми ги поминале двата теста.
Севкупно, во повеќето параметри премија Goodyear се покажа како најдобра како што се очекуваше.
Резултатот на King-Meileсо не е импресивен, но заснован само на еден модел, не е можно да се генерализира за сите преработени гуми.
