На сите ни е јасно дека логото на компанијата има значајна улога во креирањето слика за потенцијалниот клиент, а една од квалитетите што треба да ги има секој од нив е секако препознатливност. Сепак, дали некогаш сте се запрашале како настанале некои логоа за автомобили и што претставуваат тие?
АЛФА РОМЕО
Логото на „Алфа Ромео“ е едно од најбогатите во индустријата и зад тоа стои интересна приказна. Левата страна, или црвениот крст на бела позадина е симбол на Милан, додека од десната е мистично суштество што личи на змија како јаде човек. Зад овој симбол стои легендата на основачот на владејачкото семејство Милане Висконти, Отоне Висконти, кој заедно со витезите се борел против бедуинското номадско племе Сарацен, каде издвојувале победа.
АУДИ
Посебните четири споени прстени на Ауди потсетуваат на 1932 година, кога Ауди, Хорч, ДКВ и Вандерер се споија за да создадат Авто унија.
БМВ
Приказната што често ќе ја слушнете за логото на БМВ е дека претставува засилувач на авиони како потсетник дека компанијата веќе извесно време во минатото правела мотори за авиони. Ова не е точно, а заблудата се појавила затоа што во рекламниот материјал од 1929 година, BMW вешто го интегрираше своето лого во елисата на авионите. Логото е всушност создадено според боите на знамето на Слободната држава Баварија.
ШЕВРОЛЕТ
Се чини дека не постои јасно објаснување за логото на „Шевролет“, само неколку теории. Едната теорија е дека ко-основачот на компанијата Вилијам Ц. Дурант најде инспирација во тапетите на еден париски хотел, а другата е што тој го скицирал на салфетка за време на семејна вечера. Некои тврдат дека станува збор за копија на логото на Coalettes што го нашол во весникот, а некои дека станува збор за бесплатно толкување на крстот од швајцарското знаме, со оглед дека Луис Шевролет е роден во Швајцарија.
ФЕРАРИ
Познатото лого со коњ го започнал својот живот врз трупот на борбен авион на Франческо Барака, воен пилот во Првата светска војна. Во 1923 година, Енцо Ферари се запознал со неговите родители Енрико и Паулина, кои препорачале да стави слика од коњ на своите автомобили, затоа што тоа ќе му донесе среќа. Коњот е на логото на Ферари на жолта позадина затоа што е боја на Модена.
ЛАМБУРГИНИ
Ако симболот на Ферари е коњ, тоа за Ламборгини е бик. Тој е избран според хороскопскиот знак на основачот на компанијата, Феручи Ламборгини, кој исто така бил обожавател на бикови.
МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ
Трикратната ѕвезда е многу генијална и паметна, а од друга страна едноставна и лесно препознатливо лого, како што треба. Тоа ја симболизира доминацијата на компанијата на копно, море и во воздухот.
ПОРШЕ
Логото на Порше е комбинација на грб на слободната нација Виртемберг и грбот на Штутгарт, неговиот главен град, каде што се наоѓа компанијата.
