Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Порше конечно ја претстави втората генерација на моделот Панамера

Брендот Порше конечно го претстави надградениот 2021 Панамера модел, по тизер кампања која привлече големо внимание…

Во таа кампања, освежената втора генерација на Панамера го собори Мерцедес-АМГ ГТ 63 С во поставувањето нов рекорд во кругот на познатата патека во Нирбургринг. Новата Панамера доаѓа со суптилни прилагодувања на дизајнот, зголемени перформанси, многу хардверски подобрувања и неколку промени во поставувањето. Почнувајќи од промените што се случија во стилизирањето на спортската лимузина, дизајнот во вистинскиот стил на Порше едвај се смени, па затоа е само малку поостар и поагресивен од порано. Предниот дел доби спортски изглед, кој претходно беше понуден како опција, додека освежената верзија на пакетот е понудена на пик-листата. Другите измени вклучуваат модифицирани задни светла што го рефлектираат изгледот на другите модели на Порше, нов дизајн на тркалото и две нови опции за боја во надворешноста.

Промени може да се најдат и во кабината на возачот. Најинтересното освежување на Porsche Panamera 2021 е новата генерација на опрема за управување со управувачот, со педали. Воланот GT Sport сега е достапен како стандард во Turbo S и како опција во други варијанти. Системот за управување со комуникација на Порше е освежен со нови дигитални одлики и услуги, вклучително и подобрена гласовна контрола на гласот, радар на ризик, радио плус и безжичен Apple CarPlay. Кога станува збор за механичките промени, Порше ги подобри компонентите на шасијата, заедно со рекалибрирање на адаптивните амортизери за подобрена удобност при возењето. Поостри управувања и подобар стисок на патот благодарение на новите гуми, го прават овој модел на Панамера е идеален за љубителите на спортско возење.

Порше направи неколку измени во поставувањето на новиот модел на Панамера. Варијантата Turbo S е повторно на сцената, откако во 2017 година не доби модел од втора генерација. Новиот Турбо С ја менува и Tурбо варијантата, како и Tурбо С E-Хибрид како помоќна опција. Турбо С е придвижуван од дво-турбо 4.0-литарски V8 мотор на Порше кој испушта 620 коњски сили, што му дава време на забрзување од 0 до 100 километри на час од 2,9 секунди. Максималната брзина е 315 километри на час. Другите забележливи промени доаѓаат во форма на новиот модел Панамера 4С E-Хубрид кој е додаден во оваа гама и комбинира твин-турбо 2.9-литарски V6 мотор, кој во комбинација со електричната единица произведува 552 коњски сили. Овој модел забрзува од нула до сто километри на час за 3,5 секунди, додека неговата максимална брзина е 300 километри на час. Капацитетот на батеријата е зголемен од 14,1 kWh на 17,9 kWh.

Порше досега откри цени за германскиот пазар кои се движат од 95.298 € за Панамера 4 и одат до 179.737 евра за Панамера Турбо С. Исто така, мора да нагласиме дека цените не вклучуваат даноци и додатоци.

Прочитај

Green Tea

Човечкото тело е изложено на оксидативен стрес секој ден – процес во кој се создаваат вишок слободни радикали кои можат да ги оштетат клетките...

Four Seasons

Многумина кои размислуваат да се преселат во странство сега имаат одговор на прашањето кои земји се најбараните во светот за 2025 година. Луѓето сè...

Green Tea

Повторното користење на тегли и садови не е само практично, туку и еколошки и економично. Меѓутоа, ако остане леплив остаток, теглите изгледаат неуредно и...

новости и трендови

Нелегални интернет платформи неовластено го користат името и логото на Државна лотарија Ги повикуваме сите играчи на интернет игри на среќа да внимаваат при...

Advertisement