Брендот Порше конечно го претстави надградениот 2021 Панамера модел, по тизер кампања која привлече големо внимание…
Во таа кампања, освежената втора генерација на Панамера го собори Мерцедес-АМГ ГТ 63 С во поставувањето нов рекорд во кругот на познатата патека во Нирбургринг. Новата Панамера доаѓа со суптилни прилагодувања на дизајнот, зголемени перформанси, многу хардверски подобрувања и неколку промени во поставувањето. Почнувајќи од промените што се случија во стилизирањето на спортската лимузина, дизајнот во вистинскиот стил на Порше едвај се смени, па затоа е само малку поостар и поагресивен од порано. Предниот дел доби спортски изглед, кој претходно беше понуден како опција, додека освежената верзија на пакетот е понудена на пик-листата. Другите измени вклучуваат модифицирани задни светла што го рефлектираат изгледот на другите модели на Порше, нов дизајн на тркалото и две нови опции за боја во надворешноста.
Промени може да се најдат и во кабината на возачот. Најинтересното освежување на Porsche Panamera 2021 е новата генерација на опрема за управување со управувачот, со педали. Воланот GT Sport сега е достапен како стандард во Turbo S и како опција во други варијанти. Системот за управување со комуникација на Порше е освежен со нови дигитални одлики и услуги, вклучително и подобрена гласовна контрола на гласот, радар на ризик, радио плус и безжичен Apple CarPlay. Кога станува збор за механичките промени, Порше ги подобри компонентите на шасијата, заедно со рекалибрирање на адаптивните амортизери за подобрена удобност при возењето. Поостри управувања и подобар стисок на патот благодарение на новите гуми, го прават овој модел на Панамера е идеален за љубителите на спортско возење.
Порше направи неколку измени во поставувањето на новиот модел на Панамера. Варијантата Turbo S е повторно на сцената, откако во 2017 година не доби модел од втора генерација. Новиот Турбо С ја менува и Tурбо варијантата, како и Tурбо С E-Хибрид како помоќна опција. Турбо С е придвижуван од дво-турбо 4.0-литарски V8 мотор на Порше кој испушта 620 коњски сили, што му дава време на забрзување од 0 до 100 километри на час од 2,9 секунди. Максималната брзина е 315 километри на час. Другите забележливи промени доаѓаат во форма на новиот модел Панамера 4С E-Хубрид кој е додаден во оваа гама и комбинира твин-турбо 2.9-литарски V6 мотор, кој во комбинација со електричната единица произведува 552 коњски сили. Овој модел забрзува од нула до сто километри на час за 3,5 секунди, додека неговата максимална брзина е 300 километри на час. Капацитетот на батеријата е зголемен од 14,1 kWh на 17,9 kWh.
Порше досега откри цени за германскиот пазар кои се движат од 95.298 € за Панамера 4 и одат до 179.737 евра за Панамера Турбо С. Исто така, мора да нагласиме дека цените не вклучуваат даноци и додатоци.
 
						
									
 
								
				
				
			










 
 
 
 
 
 
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				