Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fool Moon

Pandora се обврзува да користи 100 проценти рециклирано сребро и злато до 2025 година

Retouch by: Wetouch Imagework

Во голем потег за етикетите за накит, данскиот производител на накит Pandora – за кој се вели дека е најголем во светот – најави дека до 2025 година ќе го купи своето сребро и злато од рециклирани извори. Ова ќе придонесе за масовно намалување на емисиите на јаглерод , употреба на вода, како и значително намалување на ископувањето на нови метали.

Етикетата за накит активно се занимава со намалување на влијанието врз животната средина. Некои од нејзините тековни иницијативи вклучуваат: целосно обновливи извори на електрична енергија во своите зелени работилници во Тајланд, како и тековен акционен план за намалување на емисиите на јаглерод што го смислува со корпорацијата за климатски промени Science Based Targets.. Минатата година, марката рециклираше 88% од останатите материјали.

За да работи кон целта да се добие целосно рециклирање, Пандора во моментов работи тесно со своите материјали за да се осигури дека рециклираното сребро е етички изворно. Во моментов, понудите на марката опфаќаат 71% рециклирани материјали. Претежно сите камења што се користат во нивниот накит – кубно-цирконија и нано-кристали, да бидат точни – се рачно изработени, што обезбедува помало влијание врз јаглеродот.

Прочитај

Green Tea

Kреативниот директор на марката Dom Perignon , го истражувала Лени Кравиц и неговите нови карактеристики во соработка со оваа куќа од шампањско … Поточно,...

Four Seasons

Дали сакате пауза од сè околу вас – цивилизација, современи уреди, Интернет, работа и луѓе? Имаме совршен предлог за вас … Островот Асатиг е...

Wall Street

Брендот Porsche го воведе моделот 911 Targa 4S Heritage Design Edition, кој доби елементи за дизајн од 1950-тите и 1960-тите, и е првото од...

Cotton Club

Импресивна, но повторно софистицирана колекција што Крис ван Аш ја потпишува за марката Berluti… Очигледно, розите цветаат во марката Berluti. Со креативно водство на...