Според истражувањето на Heuritech, брендот Шанел најмногу влијаеше на Инстаграм во текот на месецот што беше домаќин на модните недели.
Според WWD, технолошката компанија користела вештачка интелигенција за да анализира 60.000 објави на Инстаграм помеѓу 9 декември и 6 октомври, период што ја вклучува модната недела – и објави од Њујорк, Лондон, Милано и Париз.
Како што се гледа во извештајот на Хеуритек, Шанел е на првото место, собира 9,6% на Инстаграм во овој период. Следува Диор со 6,7%, по него следуваат Луј Витон, Прада, Ботега Венета, Гучи, Фенди и Сен Лоран.
Интересно е и тоа што и Ботега Венета, Гучи и Сен Лоран имаа објави на Инстаграм и покрај тоа што не презентираа колекции. Што се однесува до дизајнерите, резултатите покажаа нешто поразлично: на врвот на листата што најмногу влијаеше на Инстаграм беше J.W. Anderson, проследен со Николас Гескиер, Марк Џејкобс (кој не ја претстави колекцијата), Марија Грација Кјури, Дрис Ван Нотен, Оливие Рустинг, Рикардо Тиши и Вирџини Виард.
Конечно, во извештајот се забележува дека од четирите престолнини кои беа домаќини на модните недели, Париз беше оној со најмногу објави (41%) на социјалните мрежи, следен од Милано со 36%, додека Лондон и Њујорк забележаа пад на нивните извештаи од оваа област.
