Развојот на авијацијата и можноста да се премостат илјадници километри за краток временски период, во текот на педесеттите и шеесеттите години на минатиот век, создадоа совршени услови за прикажување на модерни стилови на облека што го дефинираа оригиналниот или оригиналниот изглед на џет -сетот.
Бидејќи патувањата со авион првично беа резервирани за елитната класа поради високите цени, авиокомпаниите го искористија ова и токму тогаш ја облекоа гардеробата на најексклузивните модни дизајнери како Андре Куреж, Пјер Карден, Пјер Балмејн и други.
Во оваа ера, и луксузните и приватните одморалишта станаа популарни, каде што гостите станаа значајни јавни личности. Феноменот на папараци, исто така, се разви во тој период и се однесуваше на десетици фотографи кои следеа важни жени од општеството од аеродромот до нивните ексклузивни одморалишта.
Иконите на овие гламурозни децении беа актерки како Одри Хепберн, Рита Хејворт, Ава Гарднер … Во текот на педесеттите години, изгледот застапен од модната куќа Кристијан Диор имаше големо влијание врз стилот на членовите на џет-сетот. Иако претерано истакната силуета од овој агол може да изгледа непрактично, целосното здолниште и елегантната чанта беа незаменлив дел од шик модните изданија на тогаш славните дами.
Бидејќи трката во вселената беше во мода во средината на 1960-тите, патувањата со авиони станаа сѐ повеќе футуристички под вакви случувања. Со дизајнерите како Пако Рабан и Пјер Карден, кои создадоа понапредна и веднаш носена облека, дамите почнаа да се одлучуваат за синтетички материјали и нешто поинакви форми, напуштајќи го дотогашниот нескриен гламур. Во одделот за модни додатоци, омилени беа чизми до колена, карирани чанти со рачки и тркалезни очила за сонце, кои ги штитеа од светлечки папараци.
Влегувајќи во 1970 -тите, меѓународната нафтена криза го намали бројот на патувања со авион. Ѕвездите од тоа време – Бјанка Џегер, Фара Фосет, Џејн Биркин – се одлучија за нешто порелаксирана форма и таканаречени „слободни“ стилови, кои станаа синоним за деценија позната по многу поголеми слободи и удобности.
Во следните децении, индустријата даде приоритет на повеќе носливи и секојдневни стилови, а имињата што се истакнуваат во наредните децении се Келвин Клајн и Дона Каран. Деновите на сложени фустани и дамски ракавици се минато. Соодветните комбинации од два дела стануваат омилени, бидејќи обезбедуваат релевантна форма и крајна удобност. И покрај оваа промена кон пообични готови гардероби, акцентот сепак беше ставен на луксузни и шарени додатоци, особено багажот на Луј Витон во сите облици и големини.
Модерниот стил на џет сетот претежно вклучува лежерни сетови. Иако пандемијата го намали бројот на меѓународни патувања, облеката на познати личности при пристигнување и одење на светските аеродроми сѐ уште е во фокусот на социјалните медиуми и модните портали. За оние кои сакаат да ја подобрат својата секојдневна гардероба, преголемите блузи во облик на палта, јакни и блејзери сѐ уште се опција, што исто така го дефинираше првобитниот или оригиналниот изглед на џет-сетот.








