Триминутно рекламирање следи дедо кој, изолиран поради пандемијата на коронавирус, започнува да вежба самостојно и ја враќа својата кондиција и сила. Постариот човек се бори и стенка, но е мотивиран од врамена фотографија, која публиката не може да ја види во првите моменти.
Моментот во кој се откри зошто тој напорно тренирал цела година ги скршил срцата на многумина и предизвикувал најдлабоки емоции.
Рекламата на германската фармацевтска компанија Doc Morris стана вирална, а многумина признаа дека пуштиле солза гледајќи ја.
“Честитки за прекрасното видео. Никогаш не е доцна да започнете да се грижите за себе за да можете да се грижите за она што е навистина важно. Многу важна порака!”, “Да, плачев”, се само некои од многуте реакции на ова емотивно видео.
Со оглед на тоа колку беше тешка оваа 2020 година за сите и колку стрес, страв, тага и болка им донесе на милиони ширум светот, неверојатно е да се види како три минути од една реклама може да го расветлат она што е навистина важно, и да го стоплат срцето и да нè допрат најубавиот и најхуманиот можен начин. Се чини дека на сите ни треба токму тоа во овие празнични и пандемиски денови – да се потсетиме дека животот е убав, да имаме за што да се бориме и да ги надминеме сите неволји – и дека сè ќе биде добро.
Погледнете видео кое истовремено ќе ве омекне и охрабри:
