Секстингот е сè почеста форма на комуникација..
Институтот Кинси од Универзитетот во Индијана и „Клу“, берлинска компанија која го проучува здравјето на жените, го спроведоа најголемото истражување во светот за употреба на нови технологии од страна на жените, заради сексуални и љубовни врски.
Истражувањето опфати над 130.000 жени од 191 земја низ целиот свет и даде интересни резултати за застапеноста на технологијата за целите на ваквите потреби.
„Досега само можевме да собереме податоци од некои делови на светот. Сепак, ова е прва студија за овој лик на глобално ниво “, вели Аманда Гаселман, директор за истражување на Институтот Кинси.
Над половина од жените (околу 57,7 проценти) одговориле дека испратиле пораки или слики од сексуална природа.
Истражувачите биле заинтересирани за фактот дека секстингот е поизразен во земјите со поголема родова нееднаквост – и четири пати повеќе отколку во другите земји.
„Ова ни покажува дека конзервативните идеали што се негуваат во такви земји не ги спречуваат жените да се однесуваат послободно. Ова покренува нови прашања во врска со разбирањето на угнетените жени и нивните потреби “, рече Вирџинија Вичум, професор по антропологија на Универзитетот во Индијана.

Исто така, студијата покажа дека жените од земјите со поголема родова нееднаквост го користат овој вид комуникација за да го подобрат својот сексуален живот, додека во земјите со поголема еднаквост, жените се одлучуваат за секстирање и апликации од овој карактер само за да дознаат повеќе за сексуалните односи.
Од 11% жени кои сакаат да го подобрат својот сексуален живот, 5% од нив го прават тоа за да останат во врска со партнер кој е далеку од нив, 3,6% да пробаат нови пози или сексуални играчки, а 3,4% да да дознаат што го возбудува нивниот партнер.
Истражувањето покажа дека една петтина од жените (21,8%) користат мобилни апликации за да најдат партнер.

На глобално ниво, жените најчесто бараат партнери:
1. за кратки врски (9%),
2. за разговор и секс (8,7%)
3. за долга врска (8,6%)
Друга работа што е интересна е дека само 0,6% од жените рекле дека ваквите апликации се бескорисни за нив.
