Од марами што можат да се врзат на многу начини, до дизајнерски маски со бисери, „есенцијалните“ парчиња се претворија во популарни, стилски модни додатоци.
Минатата година, со веста за појавата на КОВИД-19, сите се загриживме како да набавиме маски и средства за дезинфекција на рацете. Продажбата преку Интернет значително порасна и речиси беше невозможно да се најде маска во аптеките. Кога побарувачката ја надминувала понудата, луѓето прибегнувале кон шиење на своите маски, користејќи сè, од марами до чорапи.
Овој додаток, неопходен за да не заштити од вирусот, сега е исто толку важен, како и чевлите или чантата што ги носите. Дополнителен бонус: кога носите маска, користете минимална количина шминка и со стил можете да излезете од разни ситуации, за да не мора да „се смеете од чиста љубезност“.
Имавме толку многу прашања. N95 или антивирус? Тројно или двојно? Од ткаенина или за еднократна употреба?
Како што влегуваме во втората година од пандемијата, сфаќаме дека маските еволуираа во неочекуван моден додаток. Модните дизајнери денес користат маски како изразно средство. На пример, дизајнерката Пријанка Моди, директор на AMPM, создаде колекција на текстурирани маски со аголни линии. Брендот WiseGuise со седиште во Лос Анџелес има маска 4 во 1. Интелигентно е дизајнирана да биде нараквица, ремен за врат или лента за на глава кога не го покрива лицето.
Неколку славни личности исто така користат маски за да ги покажат своите политички убедувања. Лили Синг на доделувањето на Греми наградите носеше маска со натпис „I stand with farmers“.
Од инди-дизајнери до меѓународни луксузни брендови, сите продаваат маски кои се погодни за секоја пригода, без разлика дали станува збор за секојдневно излегување или за свечена церемонија. Лондонски Henry Poole & Co, кој го создаде првиот смокинг во светот за принцот од Велс, Едвард VII, во 1865 година, дизајнираше маска за да ги надополни костумите. Достапни во наборена или обична спортска верзија, тие се изработени од обоен еластан и проѕирен силициум базиран на памук. Тие, исто така, прават маски по нарачка за да одговараат на постојниот костум или јакна.
Orna and Isaac Levy, израелски бренд за накит, кои направија 18к златна маска со 3.600 дијаманти за кинески клиент, беа задолжени за создавање на навистина уникатна маска.
Побарувачката доведува до ново снабдување бидејќи луѓето наоѓаат инвентивни начини да се изразат со додаток што го покрива поголемиот дел од нивното лице. Денес, со брзо пребарување на Интернет, ќе најдете разни модели – проѕирни маски, верзии на очила против магла, модели украсени со бисери, светки, па дури и скапоцени камења за забави.
Јасно е дека маските сега се дизајнирани за одредени активности и возрасти. Популарните брендови за спортска облека воведоа маски за тркачи. На пример, маската за лице Underarmour за тркачи е изработена од студен материјал Iso кој апсорбира пот и неговиот УВ-заштитен слој го штити лицето од изгореници.
Луксузните брендови не заостануваат. Во понудата на луксузните брендови Gucci, Dior, Chanel, Louis Vuitton, можете да најдете свилени маски со дијаманти и кристали. Доколку имате на располагање околу 2.500.000 долари, дијамантската маска за лице на Jacob & Co може да биде ваша.
Според досегашната понуда на брендови, можеме да заклучиме дека маските ќе станат само екстравагантни и поинвентивни. Добар пример е маската без ластик на поп дивата Бијонсе.



