Инспириран од сентименталното враќање дома за празниците, Versace претставува фантастично патување во својата празнична кампања 2020 година.
Патувањата на кои сме навикнале можеби се привремено во мирување, но тоа нема да ги спречи членовите на светот „Versace“ да скокаат во гламурозен кабриолет и да тргнат на патување.
Враќањето дома за прославите е една од најголемите радости во овој период од годината. Оваа кампања означува очекување на повторна средба со семејството, пријателите и најблиските – презентирање на живописни пејзажи кои истакнуваат многу различни патувања. Од зимски планински височини до тропско позадини, модниот филм и придружните фотографии ја истакнуваат единственоста на нашите начини на славење. Патувањето до дома, кое може да биде и духовно и не физичко, се чувствува уште позначајно во овој временски период. Во срцето на кампањата е почитта кон љубовта и поврзаноста, со оптимизам дека заедно можеме да создадеме подобар свет.
Во рекламната кампања се појавуваат Ирина Шајк, Адут Акеч, Бјаџо Али Валш и Луис Бејнс, како и избор на познати личности од Versace подготвени да ја прослават оваа празнична сезона и да започнат фантастично патување до дома.