Инспирирано од идејата за нијанса…
Брендот „Луј Витон“ го претстави првиот изглед на својата предпролетна колекција на машка облека, која има за цел да ја отелотвори идејата за нијанса, што, според соопштението на печатот, е начин за комуникација на клучните вредности на марката, преку стил и грациозност.
„Нијанса, како сарказам, е тешко да се разбере. Преку секое парче облека и додатоци што Вирџил Абло ги создава во марката Луј Витон, тој ги пренесува клучните вредности на различностите, заедницата и инклузивноста преку канали на нијанси “.
Објаснувањето на марката е секако суптилна почит на дебатата околу одговорот на Абло на протестите на „Black Lives Matter“ кои продолжуваат да се одвиваат во Соединетите држави, и го продолжува својот живот како упат за „пренасочување“ на елитистичките симболи во инклузивни симболи, вклучувајќи работна облека и бели капи украсени со метални LV. детали.
Француската куќа, исто така, планира да воведе нови патики со полупроѕирен ѓон, заедно со нови чизми за Дерби и Челзи. Монограмските кеси ќе бидат освежени со пастелни и целосно црни варијанти. Според наводите, целиот изглед на новата колекција ќе биде пуштен во продажба на крајот на месецот, додека бизните парчиња ќе бидат достапни за купување помеѓу ноември годинава и февруари следната година.
