Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Cotton Club

Најубавите филмски Koстими потпишани од Ив Сен Лоран

Скици од страсната костимска кариера на еден од најзначајните дизајнери во историјата.

Кога младиот Ив, на возраст од тринаесет години, гледал претстава на Училиштето за жени на Молиер на театарот Оран, се родила љубов која ќе трае со децении. Дојде дома, направи картонски минијатурен театар наречен „Illustre Petit Théâtre“ и започна да создава ликови и да раскажува приказни, во кои важен глас носеше прецизно дизајниран костумски дизајн во рацете на идниот моден генијалец.

Во 1950-тите, Ив Сен Лоран започна сериозно да го истражува својот интерес за костумите за изведба и стана составен дел од париските сцени од тоа време, облекувајќи ги убавиците како Зизи Жинмари, Џена Моро и Арлети. митологија на Сен Лоран. Покрај беспрекорниот вкус и фантастичниот безвременски дизајн, Ив Сен Лоран беше исклучителен дизајнер на костуми благодарение на суптилното разбирање на самата приказна и начинот на кој таа комуницира со времето на кое му припаѓа и секогаш внимаваше на разработката на ликовите преку нивната естетска димензија. Тоа е тоа што ги прави легендарни.

Пинк Пантер (1963)

Иако Лоран не го потпишува дизајнот на костумите на овој класик со Питер Селерс во главната улога, неговиот потпис се наоѓа на некои од клучните парчиња што ги носи Клаудија Кардинале. Особено се сеќаваме на култниот златен фустан во кој убавата актерка блеска како кралица

Момент до момент (1966)

Во овој трилер на Мервин Лерој, Лоран прво создаде костимографија специјално за филм во кој игра Жан Себерг. Во костумите кои совршено балансираат помеѓу сензуалноста и воздржаната елеганција, главниот лик е жена која започнува афера со полицаец, а дел од естетиката што Лоран ја разви тука во целост ќе се развие следната година во друга заплеткана класика …

Арабеска (1966)

Во оваа криминалистичка приказна за меѓународните интриги, Стенли Донен, Лоран носи незаборавна силуета на Софија Лоран која игра заводлив шпион во љубовен триаголник за убиство помеѓу Грегори Пек и Алан Бадел. Аутфитите се фантастични како и самата главна актерка.

Belle de Jour (1967)

Убедливо најпознат пример за работата на Лоран во кино е класичната Убавина на денот на Буњуел, во која тој создаде главна гардероба за Кетрин Денев во главната улога. Невработена домаќинка, прогонувана од откачени фантазии во отсуство на физичка љубов на нејзиниот сопруг, почнува да се занимава со проституција. Нејзината гардероба, од пастелни фустани и вештерки до генијално винилско палто, ја означува нејзината двојна природа и расте низ наративот заедно со нејзината

La Chamade / Heartbeat (1968)

За време на снимањето на оваа романтична драма од Ален Кавалиер, Кетрин Денев и Ив Сен Лоран веќе беа блиски пријатели и постојани модни соработници. Денев уште еднаш игра жена која малку се досадува во нејзиниот заштитен брачен живот, но тука бракот и донесе раскошен живот во кој ужива на почетокот, сè додека не се заљуби во еден млад човек и реши да остави познато задоволство за вистинска љ.убов. Сепак, работите не се развиваат кон класичниот среќен крај

Ла Сирин ду Мисисипи (1969)

Франсоа Труфо еднаш за Лоран рече дека тој е најголемиот љубител на филмот меѓу модните дизајнери и го подвлече длабокото разбирање што Лоран го покажува за филмските носии, земајќи ги предвид стилот и движењето истовремено. Нивната соработка блескаше во друг филм со Кетрин Денев, кој е целосно естетски полиран, во кој секоја рамка е мини-ремек-дело, а секоја облека е остварување на сонот за посветени модничари. Филмот го следи богат сопственик на плантажа (Жан-Пол Белмондо) кој се вубува во убава жена со сомнително минато, која постепено почнува да ја открива.

Макс и несаканите луѓе (1971)

Во овој детективски филм на Клод Стауте, главната улога ја игра Роми Шнајдер во модната палета на Ив Сен Лоран, што веќе покажува промена на модата од раните седумдесетти години: силуетите стануваат порелаксирани, материјалите помеки, но црниот винил палто останува засекогаш.

Стависки 1974 (1974)

Биографската приказна за криминалот на Ален Реснис следи афера меѓу француската елита од раните 30-ти години на минатиот век, но костумите што ги носеше Ани Дупери го украдоа вниманието во секоја рамка во која таа се појавува. Декаденцијата на високо софистицираната мода пука во сите правци во сигурните раце на беспрекорниот вкус на Сен Лоран.

Метро (1985)

Навидум необичната комбинација на Сен Лоран и Лук Бесон во средината на осумдесеттите носи мода што ќе ве инспирира да управувате со Париското метро во вечерен фустан со Ирокеа. Комбинацијата на панк естетика, висока елеганција и преголеми силуети никогаш не изгледала толку добро, а помага и тоа што го носи болно убавата Изабел Аџани. Со дизајнот на костимите на овој филм Сен Лоран ја покажа широчината на неговите модни интереси и уште еднаш докажа дека одличниот стил секогаш може да се трансформира, одржувајќи ја својата вечна суштина недопрена.

Прочитај

Green Tea

Човечкото тело е изложено на оксидативен стрес секој ден – процес во кој се создаваат вишок слободни радикали кои можат да ги оштетат клетките...

Four Seasons

Многумина кои размислуваат да се преселат во странство сега имаат одговор на прашањето кои земји се најбараните во светот за 2025 година. Луѓето сè...

Green Tea

Повторното користење на тегли и садови не е само практично, туку и еколошки и економично. Меѓутоа, ако остане леплив остаток, теглите изгледаат неуредно и...

новости и трендови

Нелегални интернет платформи неовластено го користат името и логото на Државна лотарија Ги повикуваме сите играчи на интернет игри на среќа да внимаваат при...

Advertisement