Брендот Tom Ford можеби конечно го најде својот нов сопственик.
Козметичката компанија Estee Lauder успеа да го купи истоимениот бренд на Том Форд на модната аукција во зделка вредна околу 2,8 милијарди долари. За продажбата се шпекулира уште од август, кога Форд стана насловна за здружување со банкарската групација Goldman Sachsom за да ја вреднува својата истоимена компанија.
Estee Lauder брзо стана фаворит во оваа важна трка. Матичната компанија на брендот Gucci и поранешен работодавач на брендот Том Форд, Керинг подоцна влезе во преговори за продажба, но се чини дека тие пропаднаа.
Бидејќи Ford и Estee Lauder соработуваат од 2005 година, кога Том го лансираше својот бренд, можеме да претпоставиме дека 17 години партнерство влијаеле на самата трансакција. Форд ја започна својата соработка со компанијата како консултант, а набргу потоа почна да развива и дистрибуира мириси и козметика под брендот Tom Ford за Estee Lauder.
Kering е реномираната матична компанија на врвни брендови како Gucci (каде Форд некогаш беше креативен директор) Balenciaga, Saint Laurent i Brioni. Наводно, има пазарна вредност од 60 милијарди долари, додека Estee Lauder е компанија чија вредност се проценува на 78 милијарди долари.

Козметичката компанија со седиште во Њујорк е добро позната по своето портфолио на производи за нега на кожа, мириси и шминка под брендови како Origins, Lab Series, Le Labo и La Mer. На повик за фискална заработка во третиот квартал во мај, директорите на Estee Lauder потврдија дека Tom Ford Beauty е меѓу неколкуте брендови со двоцифрен раст на продажбата. Сега кога се очекува аквизицијата да се придвижи, тие потенцијално би можеле да се прошират надвор од сегментот за убавина, како што е лиценцирањето на линиите за облека на брендот.
