„Знаев дека не можеме да организираме големо шоу, дека ќе мора да измислиме нешто друго, па затоа смислив семејна прослава во Гранд Палас, интимна венчавка …“, вели Вирџинија Виар, давајќи тон на колекцијата за висока мода за пролет/лето 2021 година.
Во пресрет на ревијата, Шанел нè заинтригираше со тизери за новата модна колекција. Ги сними холандскиот фотограф и режисер Антон Корбин, чие име, можеби, зборува повеќе на љубителите на рок отколку на модната јавност. Тој е одговорен за култните видеа на Нирвана, Депеш Мод и У2 – и сега може да додаде работа со познатата модна куќа во своето портфолио. Само што овој избор беше прилично необичен. Но, како што се покажа денес, на изненадувањата им немаше крај. Генерално, новото шоу беше можеби најневообичаеното за Шанел.
Ние сме навикнати на фактот дека модните ревии на Шанел секогаш ја надминуваат нашата најлуда фантазија. Огромна сала на Гранд Палаис, илјадници гости од целиот свет, неверојатни украси (вселенски бродови, санти мраз, сала Вендом во минијатура … Се чинеше дека нема што да не изненади. Но, Вирџини Виард го повтори тоа. Шоуто започна со општо шетање на моделите. Почетокот веќе беше малку збунувачки. Постепено стана јасно: ова не е само модна ревија. Ова е вистинска свадбена церемонија, каде има модели и гости и, генерално, протагонисти. И празни столици во невообичаено празно Гранд Пале (пандемијата го спречи собирањето на гостите од цел свет) беа припремени. Постепено, сите девојки го зазедоа своето место меѓу познатите амбасадори на Шанел, кои исто така се покажаа како гости на оваа необична модна венчавка.
Општо земено, сè што се случи не изгледаше како помпезна церемонија, тоа беше боемски празник, организиран од помлади и послободни џет-сетери. Млади дебитанти кои дојдоа на ваков голем настан за прв пат – во скромни монохроматски фустани и чевли со мали потпетици. Жени од семејствата на невестата и младоженецот во буржоаски твид костуми и традиционални вечерни фустани. Деверуши во трепетливи фустани од тул, бестежински фустани како шумски нимфи и цветни венци. Мораме да кажеме, сите избраа облека што одговара на околината и приликата: лесна, свежа и многу грациозна. Никој не се обиде да го надмине другиот со елеганција и да привлече внимание на себе: сите дојдоа овде само за да ја споделат заедничката радост. Затоа, наместо кадифе, жаккард, брокат и тафта, имаше лесен тул, неисцрпна флексибилна свила и проѕирен шифон и тантела. Дури и твидот – постојана колекција на Шанел – стана лесен, тенок и подвижен, а некои од познатите твид-јакни се претворија во кратки елеци. Најновото и модерно решение беше да се замени традиционалниот вечерен фустан со комбинација на обемна свилена кошула и повеќеслоен црн тул тул. Ова не е само најдобриот одраз на духот на времето, кој бара едноставност и јасност, туку и совршено олицетворение на вредноста и естетиката на куќата на Шанел: самата легендарна Габриел Шанел обично бараше убавина во едноставност и донесе познати основни работите до совршенство. Таквата едноставна бела кошула може да стане совршен фустан – особено ако е изработена од најдобра свила во модното студио Шанел на улицата 31 Rue Cambon.
И, конечно, она за што сите се собраа: излезот на невестата која се појави пред гостите на бел коњ. Невестата изгледаше како да излегла од фотографијата од 1920-тите, со нејзиниот превез, долг сатенски фустан, извезена со Лесаж со пеперутки од скиров и бисер, плус јака и манжетни. Облеката беше надополнета со многу импресивен превез што ја придружуваше девојката по модната писта кога таа конечно се појави пред гостите собрани во салата.
Холандскиот фотограф, режисер и графички дизајнер Антон Корбин ја фотографираше колекцијата во високо-модни салони во стилот на семејни портрети, а исто така го режираше филмот на шоуто Гранд Пале.











