Можеби најнеобичната ревија на француската модна куќа.
Во пресрет на ревијата, Chanel нè заинтригираше со видео тизери за новата модна колекција. Холандскиот уметник, фотограф и режисер Антон Корбин, чие име, можеби, зборува повеќе за љубителите на рок музиката отколку на модната јавност. Тој е одговорен за култните видеа на Nirvanа, Depeche Mode и U2, а сега на своето портфолио може да додаде и работа со познатата модна куќа. Само што овој избор беше прилично необичен. Но, како што се покажа денес, на изненадувањата им немаше крај. Генерално, новото шоу беше можеби најневообичаеното за Chanel.
Ние сме навикнати на фактот дека модните ревии на Chanel секогаш ја надминуваат нашата најлуда фантазија. Огромната сала на Grand Palais, илјадници гости од целиот свет, неверојатни украси, вселенски бродови, санти мраз, Place Vendome во минијатура … Се чинеше дека нема што да не изненади. Но, Вирџини Виард го повтори тоа. Ревијата започна со општа прошетка на модели. Овој почеток веќе беше малку збунувачки. Постепено стана јасно: ова не е само модна ревија. Ова е вистинска свадбена церемонија, каде што моделите и гостите и, воопшто, се протагонистите. Беа подготвени и празни столови во невообичаено празната сала на Grand Palais (пандемијата спречуваше собирање гости од куќата од целиот свет). Постепено, сите девојки ги заземаа своите места меѓу славните амбасадори на Chanel, кои исто така се покажаа гости на оваа необична модна венчавка.
Општо, сè што се случи не изгледаше како помпезно церемонија – наместо тоа, тоа беше боемски празник, организиран од помлади и послободни џет-сетери – млади дебитанти кои дојдоа на ваков голем настан за прв пат во скромни монохроматски фустани и чевли со мали потпетици; жени од семејствата на невестата и младоженецот во буржоаски твид костуми и традиционални вечерни фустани; девериците во развеани фустани од тул, скоро етерични фустани од шумски самовили и цветни венци … Мора да кажеме, перфекно одбрана облека што одговара на околината: лежерна, свежа и многу грациозна. Никој не се обиде да го надмине другиот со елеганција и да привлече внимание: сите дојдоа овде само за да ја споделат заедничката радост.
Значи, наместо кадифе, жакард, брокат и тафта, имаше лесен тул, свитлива свила, чист шифон и чипка. Дури и твид – постојана колекција на Chanel – стана лесен, тенок и подвижен, а некои од познатите твид-јакни се претворија во кратки елеци. Најновото и најмодерно решение беше да го замените традиционалниот вечерен фустан со комбинација на преголема свилена кошула и повеќеслојно црно здолниште од тул. Ова не е само најдобриот одраз на духот на времето, кој бара едноставност и јасност, туку и совршено олицетворение на вредноста и естетиката на куќата на Chanel: самата легендарна Габриел Шанел обично бараше убавина во едноставност и донесе познати основни работите до совршенство. Таквата едноставна бела кошула може да стане совршен фустан – особено ако е изработена од најдобра свила во модното студио Chanel на улицата 31 Rue Cambon.
И, конечно, она за што сите се собраа: излезот на невестата која се појави пред гостите на бел коњ. Невестата изгледаше како да излегла од фотографијата од 1920-тите, со нејзиниот превез, долг сатенски фустан, Lesageom, извезена со пеперутки од скиров и бисер, крагна и манжетни. Облеката беше надополнета со многу импресивен превез што ја придружуваше девојчето по модната писта кога таа конечно се појави пред гостите собрани во салата.
Холандскиот фотограф, режисер и графички дизајнер Антон Корбин ја фотографираше колекцијата во високо-модни салони во стилот на семејни портрети, а тој го режираше и филмот на шоуто во Grand Palais, Франција.
