Марија Грација Кјури го врати во фокусот Диор кој во тие 60-ти и 70-ти години од минатиот век се искачи над очекуваните креации за жените и им понуди нешто поразлично. Нешто што останува во согласност со формите на прилично строги форми, а во исто време е и женствено, но и со став.
Препознатливата кафеава нијанса со комбинација на жолтеникави тонови – како главни синоними (кога станува збор за боите) за ерата на 70-тите години на минатиот век, доминираше во колекцијата за есен / зима 2020 година.
Следната нијанса, која во случајот со повеќето модели беше нејзиниот пар , е црна.
Неопходните блејзери, малку униформниот изглед, како училишен, беа најдоминантните парчиња во колекцијата. Овој изглед подразбира здолниште со кариран образец, исто како блејзер (но бидејќи зборуваме за луксузна мода, таа е варијанта на микс и натпревар, а во овој специфичен случај на Диор,обрасците на здолништето и блејзерот се разликуваат и во однос на дизајнот и боја), кошула, па дури и вратоврска.
Џемперите и елеците имаат детал во форма на бои на тепих во пределот на вратот, исто така пример за стилот поврзан со училишната униформа.
Топлите палта и кардиганите како сомнителен мотив, што сосема се издвојува од препознатливите луксузни парчиња Диор кои пропагираат Шик со голема Ш , но носат свежина во смисла токму во оној момент на потребната удобност, што и недостасуваше на легендарната француска модна куќа.
Оваа сезона задолжителни комбинезони, потоа кожа, тексас, мрежа и многу перфорирани чорапи, вратоврски и шал на главата како доминантен детал во колекцијата.
Комплетната естетика влече директен корен од ерата на 70-тите години, а униформниот изглед претставува едно од првите впечатливи откритија на унисекс во историјата на модата.
Ова беше еден од најважните периоди кога жените гласно врескаа во обид да се борат за своите (тогаш значително запоставени) права, и дојде време кога тие беа подготвени да врескаат (иако воопшто не беше женствено) да ги слушнат, да ги покажат тие се исто така по нивниот изглед.
Очекуваното однесување беше брилијантно комбинирано со неочекувани ставови, соодветни материјали со шокантни кроеви.
„Сите треба да бидеме феминисти“, рече јасно, гласно и со големи букви Марија Грација Кјуури, кога стана првата жена во историјата на модната куќа Диор, а во 2016 година ја зазеде позицијата креативен директор.
Мислевме дека ќе остане политички коректна само таа сезона, додека е тоа во мода.
Сепак, не . Таа продолжи бурно во таа насока и се чини дека нема намера да застане, исто како и сите што мислиме дека сите треба да бидеме феминистки.






