Со својата најнова кампања, луксузниот бренд Miu Miu не води во царството на надреалното претставувајќи ја чантата Arcadia, која е инспирирана од митскиот остров во античка Грција.
Супермоделот Џиџи Хадид го зазема централното место, отелотворувајќи ја суштината на оваа чудна колекција. Познатиот фотограф Стивен Мајзел ја фотографирал рекламната кампања каде Џиџи ги претставува чантите Wander и Arcadia, пренесувајќи ги гледачите во имагинативниот свет на американската уметница Маргарет Кин.

Со секој гест, расположение и емоција, Хадид вешто ги брише границите помеѓу реалноста и фантазијата, докажувајќи дека секојдневниот живот може да содржи несекојдневни моменти, а најчесто може да се трансформира во нешто необично.
Кампањата за чанти Miu Miu Arcadie го прикажува препознатливиот модел на matelasse, познат по својата сложена изработка. Италијанскиот бренд без напор ја спојува современата леснотија со безвременската вредност на традиционалната изработка на кожа, давајќи им на чантите текстура и длабочина.

Додека ги гледаме овие стилизирани портрети, едноставниот поглед на Џиџи Хадид нè поканува во свет кој е дел замислен, дел реален, но несомнено тоа е Miu Miu.
Цените се движат од 2.400 до 3.300 долари, чантите Wander и Arcadie се достапни во онлајн продавницата Miu Miu.
