Од своето основање, Net-a-Porter се смета за дигитална империја каде во пракса можеме да видиме кои брендови се одлични, чијашто дизајнерска работа лесно се претвора во продажна категорија и паѓа во заборав, и секако кои се новите играчи кои допрва ќе експлодираат на сцената. Net-a-Porter започна како онлајн продавница која беше резервирана само за најголемите и најмоќните играчи во индустријата, но сега се претвори во расадник на таленти што нивните купувачи едноставно не можат да ги игнорираат. Иако секоја сезона го следиме делот Нов ин во потрага по млади имиња во дизајнерската сцена, Net-a-Porter сега го направи тоа чекор напред и ја покрена иницијативата Авангард за да им понуди на дизајнерите менторска програма, како и место за промоција и продажба. Во сезоната есен/зима 2020 година, на трите брендови им беше дадена престижната можност да се впуштат во често комплицираниот свет на комерцијална мода под стручно водство. Обрнете внимание на нив!
MINJU KIM
Пресимпатичната Minju Kim го освои првото место во реалниот формат на Нетфликс „Next in Fashion“, а дел од таа награда беше и можноста да им ја претстави својата мини колекција на корисниците на Net-a-Porter. Експериментот помина одлично и Миња е еден од носителите на програмата Vanguard оваа сезона. На сите љубители на модата им понуди интересни фустани со големи димензии, скулпторски врвови и здолништа, но во малку помирна палета на пастелни тонови. Доволно носливо, а сепак различна е победничката формула кон која се стремат сите дизајнери.
JIA-JIA
Брендот за накит Jia-Jia е основан од Џиа-Џиа Жу, која во својата работа користи специјално избрани природни и необработени кристали. Поради тоа, парчињата со нејзиниот потпис се малку несовршени, истовремено деликатни и робусни, и секое има свое значење. Лесно можете да ги вклопите во глам изглед, но исто така ќе бидат и одлични во комбинација. Пред нејзината дизајнерска кариера, таа работеше како купувач во одделот за накит во познатата стоковна куќа Бергдорф Гудман, што и даде увид во овој специфичен пазар. Пораснала меѓу Шангај и Калифорнија и дошла до идеја да се посвети на кристалите за време на престојот во Бали. Денес нејзините креации се направени рачно во Њујорк и тоа е навистина космополитски иновативен концепт.
ARTCLUB
Австралискиот бренд ArtClub може да се пофали дека ги следи принципите на одржлива етичка мода и производство. Сите нивни креации се направени во Сиднеј во ограничено издание. Основачот Хајди Мидлтон започна со лична модна авантура пред две години откако го напушти тимот на Sass & Bide. Иако сега е посветена на т.н. бавна мода, нејзините креации се уште се многу трендовски и елегантни. Нејзиниот стил може да се опише како гламур за возрасни, а парчињата (кои не се премногу скапи) навистина можат да стојат во тој дел од гардеробата за сите прилики и можете да ги носите и комбинирате со години.









