Levi’s објави дека 2021 година ќе го означи враќањето на широкиот дизајн кога станува збор за фармерките и дека тесните модели што ги обележаа претходните години полека бледнеат во минатото.
Според компанијата, потрошувачите во моментов сакаат најудобна можна облека и затоа Леви е подготвен да започне авантура за правење различни т.н. „Baggy“ модели на фармерки. Извршниот директор Chip Bergh објави дека Levi’s во моментов ги прилагодува своите погони на новите трендови.
„Мислам дека некако ја водиме индустријата кога станува збор за овој тренд. Новите фармерки се многу „пошироки“ отколку што беа фармерките од минатата сезона. Овие модели се веќе во нашите продавници и се достапни и за мажи и за жени “, рече Чип Берг.
Берг исто така изјави дека трендот на широки и повремени кроеви во моментов е претставен во дизајнот на друга облека.
Покрај Левис, новите модни трендови ги препознаа и други компании во модната индустрија. Американскиот бренд JNCO од Лос Анџелес повторно ги лансираше своите добро познати модели на фармерки со широки нозе, кои беа особено популарни во текот на 90-тите години на минатиот век.
„Иако пандемијата на коронавирусот негативно влијаеше на работата на многу брендови, продажбата на овие модели на фармерки порасна. Фармерките со широки нозе имаат култен статус и се удобни, и тоа е она што луѓето во моментов го бараат“, рече Камила Рева, потпретседател на компанијата.
Сепак, промената на стилот и воведувањето на нов стар дизајн, барем кога станува збор за Levi’s, не беа доволни за компанијата да постигне подобри продажни резултати во овој период.
Пандемијата на коронавирусот сè уште се чувствува во резултатите на сите компании, вклучувајќи ги и резултатите на модниот гигант, чија продажба падна за 12 проценти во последниот квартал на 2020 година, што предизвика пад на акциите на компанијата.
